filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Reactie bij Polls

Algemeen

Reageer
          vck-forum | Categorie Algemeen | refresh | vorige | volgende | terug
Reactie bij Polls
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

09:52:05 14/04/2005
Bij de spaghettidag waarnaar wij refereren, da was op de laatste thuismatch dat alle spelers een spaghetti kregen van de club. Spijtig genoeg is dat initiatief gesneuveld, maar ik kan da wel begrijpen want da is bergen werk heb ik zelf ondervonden vorige week, en dat was dan nog maar voor 2 ploegen en wa sympathisanten... En zoals wel meer gebeurt, zijn het altijd dezelfsten die staan te werken op zonen dag...

Een fuif op een grotere locatie in Kasterlee ga nie, aangezien de volleybal gen fuif mag geven int PC...

Een fuif in Lichtert is idd wel iet da nog kan gedaan worden... ik denk nie da iemand elle zal tegenhouden om da te organiseren.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:09:09 07/04/2005
@ Isje: Daarmee datter staat voor velen en dus nie dat voor iedereen het laatste thuisweekend is eh...
El Huffelino
afsmasher

aantal berichten: 161

08:39:02 30/04/2004
Nis,

Bij deze bedankt voor de snelle reactie, ik moest mijn eigen commentaar al terug lezen voor dat ik wist waar het over ging. (Meer dan een maand geleden!)

Kind regards,

JH
Cel Slef
fristi-slurper

aantal berichten: 3

16:26:39 26/04/2004
Ja Hufkes...
El Huffelino
afsmasher

aantal berichten: 161

09:14:42 15/03/2004
Al maar goed dat wij onzen eigen advokaat bij hadden.... eh Nis!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

09:37:57 02/03/2004
Ah nieje, anders zou ik daar niks over gezee hemme dattem op was, want dan kon mij da niemer schele, da moeste nei toch geweten hemme!
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

16:27:54 01/03/2004
en daar hebde gij nix mee te maken dave, dat dieje room al op is
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

11:45:02 01/03/2004
Da van de helpers was goe geregeld eigelijk, want alle uren overlapten dus ge had nen inlooptijd van een half uur veur er vervanging moest zen. In sommige shiften was alleen het aantal helpers een probleem, maar da ligt nie aan de organisatie, maar eerder aan de opkomst! Mss volgend jaar wa meer rekening houden met het aantal helpers per ploeg en proberen de ploegen met veel helpers bij de ploegen met minder helpers te zetten. Mor het was wel goe vonnek dees jaar, alleen dat de geslachtsroom en den advokaat te vruug op waren!!
blz 1 / Vorige blz Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer