filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Reactie bij Polls

Algemeen

Reageer
          vck-forum | Categorie Algemeen | refresh | vorige | volgende | terug
Reactie bij Polls
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

09:56:21 03/12/2010
U vraagt, wij draaien (een nieuwe poll op de site)
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:16:07 22/12/2008
Voorlopig nog niet veel volk die komt naar de goet foud...

Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

13:36:42 25/05/2008
iedereen heeft toch al "mooiste 3" naar 3238 gestuurd? het kan nog tot 28/5 om 12u maar direct doen is natuurlijk beter.
Ge kunt trouwens dubbel stemmen als ge ook uw email adres(sen) gebruikt via deze link
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

16:08:24 22/04/2008
dit heeft toch niks met onze eigen ambities te maken. Ik zeg gewoon moest er iemand het niet halen , dat ik hoop dat H1 het wel zal halen...
Natuurlijk wil ik zelf ook graag opgaan, en zal ik zaterdag mijn hamer nog eens proberen boven te halen
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

15:18:40 22/04/2008
@ Koen: zoude gij die H1 in uw antwoord op de Poll eens nie rap veranderen in een H2 makker!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

08:49:58 08/08/2005
In augustus en september ist elke zondag al BBQ in de sporthal. Voor mor 12,5 € kunde eten a volonte!

En wat da idee betreft, ik gaan mij daar nie mer achter scharen wegens een schrijnend gebrek aan motivatie!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:10:38 07/08/2005
Ja kijk, ik heb samen met Dave dit idee gestart, maar ik heb het te druk omwille van ... (iets met een bouw en een klein kindje, en ook nog de trainingen van heren 1 ...)

Maar de Frans zal wel iets doen voor het seizoen te openen, en dan kunnen we dat volgend jaar verder zetten met een activiteit erbij in de namiddag
Gretzl
fristi-slurper

aantal berichten: 2

14:03:00 08/06/2005
Kei leuk, zo een intern tornooike! Overdag volleyen, late namiddag/avond BBQ en dan feestje...
In Olmen doen ze da al jaren... Super!!!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

08:17:53 08/06/2005
Da was onze bedoeling eigelijk om da mee de Fraans wa op poten te zetten. Dieje is altij wel te vinde voor wa animo in de keet dus... da zal gen probleem zen om dieje te overtuigen!
Jokke
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 63

18:05:47 07/06/2005
na het mtb'n dan zeker?
dapper
boozteam-member

aantal berichten: 51

17:55:10 07/06/2005
op het polyvalent terrein kan zoiets perfekt gebeuren, ge hebt daar zand om in te beachen en een hard terrein om te eten en te feesten.

Probeer eventueel de Frans daar in te betrekken.

Als het evenement daar is zal ik er zeker zijn
Jokke
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 63

16:32:59 07/06/2005
Wat in andere clubs gedaan wordt/werd, is een grote bbq aan het einde van het seizoen (bij de eerste warme dagen) gevolgd door een feestje voor leden van de club alleen, met ne dj (intern uiteraard)- een soort van waardige afsluiter van het seizoen. Nu is het na het laatste thuisweekend ineens gedaan hé. Overdag kan er dan een tornooike gespeeld worden met een mengeling van leden (paastornooi formule, voila, twee vliegen in één klap). Savond kunnen er dan ook gratis vaten gegeven worden van tijdens het jaar (verjaardagen, promoties, kampioenen, weddenschappen :-) ) Ge moet gewoon zorgen dat je daarvoor ergens een voetbalplein kunt krijgen (een c-plein ofzo) met 'n kantine In Olmen wordt dat bijv gedaan en is dat een enorm succes. Daar heb je dan mensen die zich alleen met die activiteit bezighouden. want nu gebeurt er al zoveel he, binnen elke club, niet alleen in kastel, en vind je soms moeilijker volk ... Misschien deden ze dat in tielen al vroeger?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

14:33:15 07/06/2005
Hufkes, gij kunt mij hellepen bij mijn (en Koen C.'s) nieuw voorstel:

Een soort van openingsavond in het eerste weekend van september waar ge Mosselen frit (of ne curryworst of iets dergelijks voor zij die geen mosselen lusten) kunt eten, en dat combineren met een optreden van een groepke en misschien met een soort van volleybaltornooike. Dit is in het verleden ook al eens georganiseerd geweest en da was wel leuk toen! Daarmee dak da nog wel eens zou willen, ik wil het zelfs samen mee nog wa volk op poten zetten!
El Huffelino
afsmasher

aantal berichten: 161

15:03:57 17/04/2005
Ik zal wel helepe alst moet....
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

21:16:23 14/04/2005
Aha, dieë spaghetti kende ik inderdaad niet.
En zo'n fuif geven, dat moet wel lukken als we daar nog een andere ploeg voor warm krijgen (want me al die joeng dingskes in ons ploeg...)
Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer