filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

12:53:45 17/03/2009
Misschien kan Vosselaar, als ze zaterdag kampioen zijn en er nog ene nuchtere is de spandoek van "Yes we can" komen uitlenen aan Rijkevoc he :-)

Wij gaan in ieder geval onze spandoek niet meepakken op verplaatsing. Daar kunnen we, gezien ons spel niveau, weinig aanspraak op maken.

We gaan er proberen een leuke match van te maken in Rijkevoc.
geen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

12:46:07 17/03/2009
Jinxit heeft hier inderdaad gelijk DANKZIJ rijkevoc kan Vosselaar dit weekend kampioen worden, bedankt, nogmaals bedankt.
Dit wil nog niet zeggen dat het zover is.
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

11:24:29 17/03/2009
De mannen van Vosselaar kunnen volgens mij, dankzij de 3-2 overwinning van St. Janskring tegen ons, zaterdag tegen datzelfde St. Janskring kampioen spelen indien ze 3 punten halen. (2 punten zal in de praktijk waarschijnlijk ook genoeg zijn, in theorie niet).


De match tegen St. Janskring was spannend, er was echter weinig weerstand van St. Janskring in de sets die wij wonnen, en langs de andere kant weinig weerstand van ons in de sets die Herentals won. Een verslag met foto's is te vinden op www.thalsfm.be . Moet wel zeggen dat er niet veel van klopt, maar ja , d'er zit een filmke bij, da's altijd plezant.

Wij verwelkomen Kasterlee zaterdag, wij hebben spijtig genoeg gene spandoek met catchy slogan, wel ne swiffer, en zoals ge weet wordt dieje nie gebruikt om de kleedkamers te kuisen. Tot zaterdag
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

10:44:19 17/03/2009
@Jo: niet tegenstaande dat ik het een weinig originele slogan vind, mag je hem gerust meebrengen. Hopelijk komt het orkestje ook mee.
geen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

10:40:08 17/03/2009
Beste Koen,
Ivm het feit dat er zo weinig verslagen worden geplaatst op de site van Vosselaar heb je groot gelijk. Vc Vosselaar kan hier een voorbeeld aan nemen.
Ik vind het persoonlijk ook altijd leuk om jullie verslag van de wedstrijd is door te nemen.
Ps: sinds kort hebben wij ook een leuke slogan("yes we can") hangen in onze sporthal, als we bij jullie komen spelen mogen we hem dan ook naast jullie spandoek van "de hel van ..." ophangen?
Mvg Jo
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:57:24 16/03/2009
Bio-ingenieurs, zijn da gen boeren die iets langer naart school zijn geweest omdat ze te lui zen om op hunnen akker te staan?
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:57:15 16/03/2009
Ja we zijn niet allemaal Bio Ingenieurs he
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

17:19:32 16/03/2009
@ Koen: eerlijkheid gebiedt
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

14:56:36 16/03/2009
Ja dat is dus het voordeel voor jullie als je op een site kan komen kijken waar elke week ten minste een verslag staat, en niet enkel zoals bij sommige ploegen indien ze nog eens een klinkende overwinning hebben behaald... (niet specifiek naar jullie gericht hoor, maar is een vaststelling dat er weinig animo valt te beleven op de doorsnee volleybal club sites).

Die nederlaag was zeker niet met volle goesting. We hadden graag gewonnen of ten minste die 5de set gespeeld, want Volmar is een leuke ploeg om tegen te spelen, die ontzetten veel verdedigen. En ze hadden meer supporters dan spelers bij, misschien hebben die wel voor dat tikkeltje meer gezorgd.

Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat we ginder ook evengoed 3-1 hadden kunnen verliezen, hetgeen nu ook zo was in ons voordeel. Dus we staan op dat vlak in evenwicht.

Ik zal maar niet vragen of jullie nu nog niet bijna kampioen zijn zeker, anders komt onze bio ingenieur (of is het in spe :-) ) zijne wijsneus er weer tussen steken.



Zou spijtig zijn dat jullie al kampioen zijn tegen dat jullie naar ons komen, maar zal niks aan te doen zijn, want ik had nog eens graag de Wim (is die trouwens al vader geworden ondertussen?) muziek horen maken.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:48:50 10/03/2009
Nee nodig Wellens, da kan ik zelf ook zoals ge ziet
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

13:20:04 10/03/2009
moet ik'm deleten dave?
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

09:07:15 10/03/2009
@anoniem: Is flink, jongen!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

23:14:57 09/03/2009
Graag gedaan. Ge kunt er natuurlijk niet aan doen dat ge dom geboren wordt, wel dat ge dom blijft...
Jéfen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

23:11:01 09/03/2009
Excuus voor deze blunder, professor Deef, en bedankt voor uw post zodat ik nog maar eens goed kon lachen

Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

22:42:47 09/03/2009
Als ik juist gerekend heb, en ik laat Kasterlee uit de vergelijking ( aangezien 2e eindigen voor jullie ook geen optie is, veronderstel ik), dan moet Vosselaar uit 6 wedstrijden 8 punten halen om zeker te zijn, d.i. als wij alles nog winnen.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer