filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

15:43:10 29/03/2009
Blijkbaar Vosselaar nog geen kampioen, hebben nog 1 puntje nodig of puntenverlies van ekeren
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

13:30:48 29/03/2009
knap van Volmar:

amaai Vosselaar dus kampioen ondanks 2 nederlagen op rij. Tsja verdiend is het zeker en vast, ze zijn op heel seizoens meest constante geweest. Dus dikke proficiat voor Vosselaar.

of vergis ik mij? Ik ga namelijk niet in detail gaan narekenen, dat laat ik liever over aan de bio- ingenieur van Vosselaar

@Jinxit: klopt, mooie reeks. In begin verschoot ik er wel van dat we zo'n lange reeks konden maken, maar we hebben intrisiek wel een goede ploeg. Nu zijn we wat aan het terugvallen, maar is wat normaal. Als je elke week met andere ploeg start, mis je die drive van een basis ploeg waar je vertrouwen uit kan kweken. Maar ik vind het best ok zo.

En by the way: In Schilde gebeuren er soms wel eens rare zaken
(grapje he mannen van Schilde).
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

11:48:57 29/03/2009
Idd, ben gisteren gaan zien, heb toch een zeer sterk Volmar gezien. Denk wel dat Vosselaar een fout heeft gemaakt door met de nieuwe bal te spelen. Al bij al was Volmar gewoon sterker. Desalniettemin hopen we er toch van te winnen binnen 3 weken. Het is in ieder geval een spannende competitie geweest, dus in 2e blijven vinden wij zeker geen ramp.

Volmar
fristi-slurper

aantal berichten: 1

04:32:23 29/03/2009
Volmar zie ik zaterdag toch een zware 3-0 pandoering krijgen. Geen slechte ploeg, maar toch beperkt in kern, en Vosselaar gaat gebrand zijn op een goede prestatie bij het behalen van de titel.

Ondanks onze beperkte kern hebben we toch Vosselaar een 1-3 pandoering kunnen geven in plaats van andersom, hoewel we wel een setje hebben moeten afgeven.
Spijtige zaak dat Rijkevoc ook verloren heeft, anders had de titelstrijd misschien nog spannend kunnen worden..
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

01:54:26 29/03/2009
Niet kunnen bevestigen in Schilde, alhoewel het geen eerlijke overwinning was. Matchpunt laten liggen in 4e set. In de 5e set krijgen we een opstellingsfout tegen gefloten. De man die aan het blad zat had assistentie gevraagd en gekregen van een zogezegd meer ervaren collega. Deze collega meende gezien te hebben dat onze middenman moest gaan opslagen, niet ik. De scheidsrechters hebben achteraf bevestigd dat er niets aan de hand was, maar ja het blad heeft altijd gelijk zeker ? Uit frustratie kreeg onze middenman geel, met als gevolg 16-14 voor Schilde.

Wil niets afdoen aan de prestatie van Schilde, maar op deze manier verliezen is wel heel zuur.

Bijgevolg is Vosselaar nu kampioen, waarvoor proficiat.

Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

23:47:19 28/03/2009
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

11:29:47 26/03/2009
Ik hoop het Koentje, geeft St. Jan maar is goe wat slaag!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:19:43 25/03/2009
Het gaat nog spannend worden voor de tweede plaats. Rijkevoc heeft meeste kans, en dan zal het nipt gaan tussen Sint-Janskring en Herenthout.

Volmar zie ik zaterdag toch een zware 3-0 pandoering krijgen. Geen slechte ploeg, maar toch beperkt in kern, en Vosselaar gaat gebrand zijn op een goede prestatie bij het behalen van de titel.

Ik hoop dat wij wat kunnen tegendoen op Sint-Janskring, maar het ziet er naar uit dat we met weinig volk gaan zijn, dus zal moeilijk worden. Maar moeilijk gaat ook soms he.

Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

20:44:06 23/03/2009
Dan komt ge volgende week maar af, ik kan u niet beloven dat er veel te zien gaat zijn ze.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:15:57 22/03/2009
Goed dat we niet meer naar de Zwaan zijn gereden, we hadden een week te vroeg geweest

Amaai, een droge 3-0 op ons k**ten, en dik verdiend van Rijkevoc. Heel secuur in afwerking, en goede druk in opslag. We konden er weinig tegenoverstellen.

Op deze manier eindigen we op 7de plek als we niet oppassen (en misschien zelfs 8ste). Hopelijk kunnen we volgende week toch iets meer tegendoen tegen een goed Sint-Janskring.

Michael, nog een gelukkige verjaardag. We zullen er wel eens op drinken he
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

18:20:49 20/03/2009
Das goed man, kom maar eens goed meedrinken van ons vat in de zwaan.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

00:13:22 20/03/2009
Ik den nie da luiheid iets te maken heeft met figuren, maar in dees geval wil ik u wel het voordeel van den twijfel geven.
In alle geval proficiat mee den titel. Wij komen wel meedrinken op elle vat in de Zwaan...

PS: als ge u nog eens goe wilt ergeren aan ons gebrek aan ambitie raad ik u aan om GVA van donderdag eens te lezen...
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

19:35:46 19/03/2009
Ik denk niet dat er dan nog iemand nuchter zal zijn hoor...
Moest dat zo zijn zal hij in ieder geval niet naar jullie komen kijken maar aan het zijn!
En dave, ik denk niet dat gij de juiste man in de juiste positie met het juiste figuur zijt om tegen iemand te zeggen dat hij lui is.
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

16:21:41 17/03/2009
Zeker en vast. Zit zelf nog met een schouderblessure, waar ik na de competitie mee ga rusten, de rest van onze ploeg zal je op menig beachtornooi tegenkomen.

Wij organiseren trouwens zelf een beachcompetitie. Lichtjes aangepaste formule 3 tegen 3. We hebben 2 verlichte beachpleinen van 8x8. We starten ergens half juni t/m eind augustus.In deze periode speel je een 5-tal wedstrijden. Op de slotdag wordt er voor de plaatsen gespeeld en en sluiten we af met een gratis barbecue.

Als je interesse moest hebben, laat even een mailtje op bart.vanopstal1@telenet.be .


wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

14:41:14 17/03/2009
@jinxit: gaan die van rijkevoc dit jaar weer zoveel beachen?
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer