filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

20:17:28 09/03/2009
Manneke, als ge kon lezen hadde al lang gezien dat die posts over het al dan niet kampioen zijn van Vosselaar niet van mij komen. Dus wie is hier de loemperik, analfabeet! Toch handig, zo iemand die mijn gelijk met zijn eigen gebrek aan intelligentie bewijst...
Jéfen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

19:55:25 09/03/2009
Inderdaad, anoniem, ik dacht dat onzen Dave toch intelligent genoeg was om dat zelf eens na te tellen? Hieronder trouwens een foto van nog zo een zelf verklaarde intellectueel, de gelijkenis is treffend, niet?

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

18:17:30 09/03/2009
Allée, nog ene dieje komt zagen over het feit da wij niet de ambitie hemme om naar 1ste provincial te gaan.
Simi
fristi-slurper

aantal berichten: 1

16:46:32 09/03/2009
En altijd maar hetzelfde zeggen é: veilige plaatsen, wij willen niet over gaan, ...
Ge speelt toch voor te winnen zeker!
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

16:37:14 09/03/2009
Dan hadde ze't hier al wel komen vertellen denk!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:44:13 09/03/2009
IS Vosselaar dan trouwens nog niet zeker?
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:43:25 09/03/2009
ai, en ik die dacht dat we stillaan op veilige plaatsen terecht waren gekomen

Nee we kunnen de volgende weken nog wel proberen alles uit de kast te halen.

Dessel liet bij mij een goeie indruk na (wel pas na de wissel van passeurs, de Mich kan het nog steeds)

Dus wel straf dat die mannen bij de laatste staan, want er staan 2-3 goeie aanvallers in.
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

15:31:04 09/03/2009
Blijkbaar is Herenthout in St. Janskring met 0-3 gaan winnen, terwijl op de site staat dat ze met 3-1 verloren hebben. Jullie staan dus virtueel nog steeds 2e met 34 punten. De volgende weken de top 5 tegen elkaar, er kan dus nog veel gebeuren. Als Herenthout zo bezig blijft, zie ik ze mss ook nog wel bij de 5 eerste aankomen.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:22:03 06/03/2009
Volgens mij nie...
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

20:19:23 05/03/2009
Oei, dan zal ik dringend moeten beginnen lachen met u Dave!
En alles waar jij niet, ik herhaal: niet, ik herhaal nogmaals: niet, aan meedoet is voor janetten blijkbaar.

@ Jéfen, ik kan u verzekeren dat anoniem niet Gunzer is, die maakt zulke fouten naartschijnt niet..
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:48:20 05/03/2009
Zoals ge weet Hans, is lachen met mensen die minder intelligent zijn dan uzelf het plezantste wat er is. Ik amuseer mij dan ook te pletter hier!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

14:06:22 05/03/2009
de sfeer zit goed!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:18:45 03/03/2009
Wow, wat een intelligente opmerking! Die moet wel uit Vosselaar komen!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:33:25 03/03/2009
@ anoniem: Ge hebt gelijk, we kunnen niet meer opgaan, dus we verstoppen ons nu achter het feit dat we niet willen opgaan... Ge kunt mss eens wa research doen op dit forum, dan zulde zien dat er in november (toen we nog vrolijk ongeslagen waren) al is gepost dat we voor de linkerkolom, en later voor den top 5 zouden gaan, en dat al de rest gewoon meegenomen is. Da klinkt volgens mij echt als een ploeg die voor den titel speelt...

Wij zijn aan het seizoen begonnen met als doel om erin te blijven... Wisten wij veel dat het niveau van ons reeks zo hoog zou zijn dat we tot kort voor het einde van de heenronde nog "op titelkoers" zouden zitten. Opgaan naar 1ste is echt geen optie voor onze ploeg, die voor de helft bestaat uit spelers die 5 jaar geleden al eens waren gaan uitbollen int gewest. En tis zoals meneer Gamma zegt: wij hebben noch de ambitie noch de drive om 2 keer per week te gaan trainen en om elke week op de toppen van uw tenen te moeten spelen met 6 a 7 man om er toch maar in te blijven.

In alle geval: proficiat met den titel, veel succes in 1ste provincial en tot binnen 2 jaar dan...

@ VCV: finales van den BVT zijn idd ook voor janetten
Jéfen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

15:04:25 03/03/2009
Point taken, poindexter. Hoewel ik 'in' de strijd om het behoud ook had goedgekeurd voor mezelf. Jongens jongens, wat een leerrijke ervaring dat forum van Kasterlee

En oh ja, ook ik ben op de hoogte van het klassement en niveau in 2de provinciale A, I was being sarcastic, Gamma-boy.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer