filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

17:03:06 12/01/2009
volgens mij wordt dat ingekort voor de Postiljon. Zou dat kunnen?
meester
waterdrager

aantal berichten: 16

16:59:10 12/01/2009
Waar is weeral het verslag van H1 heen? Een héél stuk is verdwenen... Wannes steekt daar wel werk in!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

10:04:46 12/01/2009
schoon prestatie!
Vant weekend de bevestiging!
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

09:15:47 12/01/2009
Proficiat gasten!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:11:59 11/01/2009
Ja ben blij dat ik erbij was. Gelukkig was het uiteindelijk niet nodig mee te doen. Het was idd een pracht prestatie. Zeker Rik op einde was subliem.

Alles ligt terug open, kan nog mooie terugronde worden.

En idd, de afwezige hadden ongelijk. Een leuk uitstapje naar Lanaken. Zeker de extra gadgets die in het zakje zaten van de politie na alcohol controle maken veel goed he
meester
waterdrager

aantal berichten: 16

20:48:15 11/01/2009
Ik meen terecht te kunnen zeggen dat de afwezige supporter ongelijk had (dik ongelijk)! Het was een mooie wedstrijd die alles had: spanning en sfeer...
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

20:22:35 11/01/2009
We schuiven wel niets op in het klassement, maar alles komt wel dichter bij elkaar... misschien onverhoopt toch nog een kansje op een mooi klassement! We gaan er alleszins ons best voor doen... Dankzij ons winst en het verlies van Hees is de titelstrijd wel bijna gespeeld, retie zeven punten los
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:54:02 22/12/2008
af en toe moet dat eens kunnen he

maar eigenlijk had jij het dan toch gezien toevalig zekers

Wel straf dat jij dat ziet, want was gewoon even mijn gal gespuuwd op de pers die tegenwoordig als het nieuws niet snel genoeg komt zelf maar speculaties begint te doen, en dan vooral dat zo laat uitschijnen dat het bijna waar is...
maar waren al 500 reacties, heb jij die allemaal gelezen? Dan denk ik dat ik vraag eerder aan jou moet stellen hoor
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:52:54 22/12/2008
Wannes, groot gelijk ivm Jef, ik vind dat we een actie moeten opzetten om Seppe terug op een volleybal veld te krijgen Je bent zelf begonnen he Jef.

De reserve matchen zou al een mooi begin kunnen zijn, weinig druk...

en voor de rest, we hebben precies wel wat aandacht en beweging op forum, niet slecht.

Misschien zitten er wel goede spelers tussen die eens in een leuke uitdagende ploeg op niveau willen spelen volgend jaar
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:46:41 22/12/2008
Was een graptjen eh Pol! Tis zoe gelek get zegt!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

19:19:21 22/12/2008
merci voor de verbetering dave! Mensen van buitenaf kennen de club nie zo dus lijkt me zinloos of wat bedoel je?! Bovendien lijkt me dat er al genoeg oplossingen door eigen volk geboden zijn, als er dan al iets opgelost moet worden!!!Heren 1 handhaaft zich en Heren 2 doet meer dan dat!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:07:42 22/12/2008
@ Wannes: Misschien kunnen die spelers van die andere ploegen waarover ge het hebt ook eens meedenken over oplossingen?

En wordt is mee dt enkele posts geleden...
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

18:24:52 22/12/2008
trouwens Jef (waar het hele topic mee begon)
Der is altij plaats op training he, 'the Jeffinator' diedak op den beach gezien heb is altij welkom
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

15:19:37 22/12/2008
volledig akkoord, behalve met de Koen zijn laatste zinnetje.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:17:19 22/12/2008
ja begint wel een beetje veel te worden.

Dus zoals ik al zei, best eens effectief intern erover hebben. Volledig eens met Wannes zijn analyse, dat was ook de reden dat ik aan Jan wilde zeggen: kijk eerst wat er effectief nodig is voor je dat zegt van die ruimere kern.. Gewoon wat volk als opvulsel kan echt niet de bedoeling zijn he... Daar bewijs je niemand een dienst mee, H1 niet, en die personen zelf ook niet...

We zien wel wat ervan komt...

En (maar dit is echt wel als grapje, dus Jef niet te serieus op reageren): Hans (H2) zijn ambities moet je altijd met korreltje zout nemen he...
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer