filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

15:11:48 22/12/2008
Ben ervan overtuigd dat we wel in de linkerkolom zullen eindigen en dat we met de voltallige ploeg van vorig jaar of met pee daar al hadden gestaan, Retie staat los eerste en hebben geen versterkingen bijgevonden voor hun basis! In de terugronde vorig jaar hebben we beter resultaten behaald dan hen! Niet dat we naast hen zouden staan want ze doen het wel echt goed, maar een linkerkolom moeten we zeker durven ambiëren, die ambitie doet dan nog niet eens terzake momenteel denk ik!!!
vind ook niet dat dit ten koste van Heren 2 moet gaan, zeker nie als ze de ambitie uitspreken er effectief voor te gaan! Heb van mensen van andere clubs al vragen gekregen over dit topic op de site... Laten we de discussie, als het er al een is, overlaten aan degene dat er echt over kunnen beslissen en via hen onze mening ventileren?!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

14:54:03 22/12/2008
Ik vind dat de huidige rangschikking van H2 en de mogelijkheden die opnieuw ontstaan zijn na het verlies van Vosselaar toch ook factoren zijn waar rekening mee gehouden worden. Te grote aderlatingen zouden ook geen goede zaak zijn. Ben akkoord voor depannages, maar de kern permanent verbreden ten koste van H2 is een andere zaak. Maar de beslissing ligt natuurlijk niet bij mij he.
Ik vind bovendien dat H1 het nog niet zo slecht doet in divisie. Jullie zijn ten slotte nog grotendeels de ploeg die verleden jaar is opgegaan, dus op zich zijn de resultaten goed. Je kan niet verwachten van in divisie binnen te komen en in de linkerhelft te spelen.
Zelf heb ik weinig ambities, noch de juiste mentaliteit (of conditie ;-) om in te vallen bij H1.
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

13:48:50 22/12/2008
Als er van een spelerstekort gesproken word voor heren 1 op dit moment met het oog op betere resultaten nog dit jaar, dan spreken we over 1 hoekspeler die mee kan trainen en niet mistaat in de basis en 1 middenman, waar we wekelijks door omstandigheden weinig kunnen wisselen en merken dat we op training regelmatig met 1 middenman staan!

Moet dit nog dit jaar opgelost worden? daar hopen we niet op, tegen volgend seizoen echter wel! En dan liefst spelers die niet komen vanuit een 'nood' of 'om te helpen' he, maar die nog de ambitie hebben om daar iets meer voor te doen... En Toon, Koen en Kristoff zie ik dit alleen nog doen als ze volledig mee kunnen doen (wat door omstandigheden niet meer gaat en ze dus ok bewust een stap terug hebben genomen waarvoor respect) en voor Jasper gaat dit nog afwachten worden, dus naar volgend jaar toe heb ik niet de indruk dit binnen de eigen club te kunnen 'oplossen' ,moesten er wel spelers van H2 die ambitie hebben vind ik wel dat ze dit naar volgend jaar toe mogen aangeven. Het gaat hier dus niet om versterking voor de reservematchen, wel spelers die er voor de hoofdmatch ook kunnen staan. Realistisch gezien zal er rond deze periode niets aan de ploegsamenstelling veranderen en tonen we inderdaad dat we ondanks de 'pech' die we wel hadden ons mannetje staan en gaan we toch proberen te tonen een 'uithangbord' waardig te zijn!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

12:51:01 22/12/2008
Wat reservematchen betreft, denk ik niet dat iedereen die bij H2 op de bank start maar per definitie de reservematch moet gaan spelen van Heren 1. Ik denk dat iedereen dat wel voor zichzelf kan uitmaken. Ik staan persoonlijk niet te springen om 3 sets te gaan spelen en dan bij H2 te moeten invallen en mss nog eens 2 of 3 sets te spelen...

Wat onze 5 reserven betreft: Ik zen zelf maar nen halve (figuurlijk dan, nie van figuur), de Stoffel is op dit moment zelfs nog gennen halve en de Jasper is in volle ontplooiing. Blijven over: Fons en Christophe. Toch ook niet de grote weelde op de bank denk ik dan (waarmee ik het nie over de capaciteiten van betrokken spelers heb)

Ben wel akkoord, net als onze volledige ploeg dacht ik, dat er spelers van H2 naar H1 gaan indien het nodig is. En er zijn dus ook 3 spelers die bereid zijn om te depanneren indien nodig. Maar ik denk niet dat ge kunt eisen dat er 3 man van H2 naar H1 gaat om daar de kern wat te gaan verbreden, zoals Koen zegt. De betrokken spelers zijn trouwens wel uit eigen beweging naar H2 gekomen, dus daar zal iedereen ook wel zijn redenen voor gehad hebben om de overstap te maken...
Bon, wat er na nieuwjaar moet gebeuren, dat moeten de trainers dan maar onderling uitmaken. Zolang H2 nie met 6 man overblijft ist al lang goe veu mij.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

10:53:22 22/12/2008
Persoonlijk denk ik dat relatie H1/H2 vrij goed is, dus het zou zonde zijn dat de indruk wordt gewekt dat het tegendeel waar is (verbeter me indien mijn persoonlijke indruk me in de steek laat he).

ivm H1 beperkte spelerskring (wegens omstandigheden, zoals Tim Lemmens die logischerwijze zijn ambitie achterna is gegaan naar volleybal school, Toon die ook gekozen heeft in functie van werk/gezin om naar H2 te gaan, en PE die spijtig genoeg pech heeft met zijn rug) zijn er wat actie punten te doen:

1) reserve match: er kan idd met H2 gekeken worden of er niet nog meer volk kan mee komen doen (deze zaterdag was wel een uitzondering, alles was al vervroegd, om dan tegen 16u al te komen...).
=> Ik denk dat je hiervoor best eens op een donderdag na de training met Staf/Jan K/spelers H2 bekijkt wat opties zijn (kan opstelling H2 dan al bekend gemaakt worden..., en kunnen/willen de reserve spelers dan meedoen met reserve match -ik kom zowieso meedoen als ik er op tijd geraak, of ik nu in basis sta van H2 of niet -. Probleem is wel dat we minstens bij toss zouden moeten aanwezig zijn op eigen speelveld, anders mogen we niet meer aantreden in match - belachelijke regel van bond, maar soit daar kunnen we niks aan veranderen-)
=> verder heb ik al eens gezegd in begin van het jaar om eventueel spelers van vorig jaar aan te spreken (bvb een Bart Steenackers/Seppe Cornelis/..., maar waarschijnlijk is hier al wel aan gedacht) om eens mee te gaan met reserve matchen.
=> Bij deze kan Jef ook eens gevraagd worden om reserve matchen mee te doen (ik zie dat hij nog steeds een warm hart heeft voor H1, en de truitjes zijn bij hem zeker geen probleem, dus...)

2) hoofdmatch: hier is het gewoon een kwestie van vraag/aanbod. Eerst moet er een vraag zijn (en een realistische nood), en dan zal aanbod ook wel bekeken worden. De bereidheid is er al van in begin zoals hieronder gezegd bij de betrokken spelers, maar je kan niet verwachten dat die spelers zelf initiatief gaan nemen. Het is aan Luc om te zien of er nood is, en dan met Staf/Jan K/spelers H2 eens te kijken wat haalbaar is.

3) volgend jaar: ik denk dat er een mooie jonge ploeg staat, en dat er nu gezocht moet worden naar beloftevolle spelers die in deze groep passen. Op vlak van aanbod staat H1 niet zwak : mooie reeks (voor wie ambitie heeft en in landelijke reeksen wil spelen), goede beloftevolle jonge ploeg, goede leuke trainer, dus als er witte raven worden gevonden zie ik dat wel positief in.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

08:29:06 22/12/2008
Jef , was maar een grapje he (al is het wel een probleem, zeker bij reserve matchen, maar dat kunnen we nog oplossen met eigen truitjes)

Maar je hebt gelijk, al moet er wel gekeken worden of het realistisch genoeg is. Uiteindelijk moet er :
1) een speler zijn die minstens gelijkwaardig is als de 7de man (die op dat moment als 7de man speelt), anders heeft het ook geen zin me dunkt.
2) er moet ook gelegenheid zijn om samen te trainen, niet iedereen kan of wil zomaar de trainings avond verzetten. Met alle respect maar zonder training even gaan meedoen in 2de divisie (al is het dan om op de bank te gaan zitten) vind ik toch wat kortzichtig.
3) je moet ook naar toekomst zien, en wat het doel is op korte termijn. Stel dat je met de huidige beperkte kring erin kan blijven (wat zeker het geval is, en ik geloof zelfs in een mooie plaats in middenmoot), dan is dat toch veel beter dan er even wat spelers bij te gaan halen die jaar nadien toch terug in 2de ploeg gaan spelen. Indien er wel gevaar zou zijn, is er al meermaals gezegd vanuit H2 dat er bereidheid is om te komen depaneren. Het initiatief daarvoor moet natuurlijk wel van H1 komen. Ik denk persoonlijk niet dat ze in een gevarenzone staan.

=> conclusie: er is al meermaals aangegeven door Kristoff Suy, Toon G. en mezelf dat we willen komen meedoen indien het nodig moest zijn, dus daar zie ik echt geen probleem in.
Ik hoop dan ook dat dit op die manier naar buiten wordt gebracht.

Het heeft gewoon in mijn ogen geen zin dit te gaan doen zonder doelstelling, gewoon om de hoop wat te verbreden. Ik heb het er al eens met Luc over gehad, en we hebben allebei de conclusie gemaakt dat dit pas in januari echt zou moeten bekeken worden.
Seppe
fristi-slurper

aantal berichten: 7

22:05:31 21/12/2008
Een truitje, dat kan niet het probleem zijn. De Pé heeft toch meer dan een smalleke.
Zolang de Pé niet speelklaar is, kan er een andere beer dit truitje aandoen.
Er moet inderdaad wel dringend met wat spelers geschoven worden. De oplossingen liggen voor de hand. Als staf en Luc even samenzitten, moeten ze daar toch een mouw aan kunnen passen.
Het zal zowel de betrokken spelers als de club ten goede komen.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:13:19 21/12/2008
Probleem is wel dat H1 blijkbaar niet echt aan 'uitbreiding' in de letterlijke zin heeft gedacht. Er zijn alleen maar truitjes met maat s of m -misschien een l nog-, dus komt er niet veel volk van H2 in aanmerking (tenzij na een spartaans trainings regime )
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

14:05:31 20/12/2008
Toch even vermelden wegens wat onduidelijk op de site... Heren 1 en 2 spelen vandaag reeds om zes uur... dus respectievelijk 2 en 2, 5 uur vroeger dan normaal... (voor mogelijk onwetende supporters)
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:57:02 14/12/2008
Ik krijg net sms dat H1 gewonnen heeft met 0-3

Dikke proficiat heren, doe zo verder
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

00:32:20 10/12/2008
Amai, da moet nogal een slijpschijf geweest zen, als ge er ne set mee uit nen brand kunt slijpen!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:31:48 09/12/2008
volledig eens met Wannes en Hans, gewoon gaan en elke week opnieuw vechten voor elke set en overwinning. Zaterdag was het knap dat ondanks mindere dag en sterke tegenstander toch die set uit de brand geslepen wordt.



Komt wel dik in orde, als iedereen er maar genoeg in geloofd en zich 100% inzet
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

19:31:56 09/12/2008
komaan mannen, gewoon gaan!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

23:39:46 08/12/2008
nog twee keer proberen he, zijn niet bij voorbaat verloren, zeker thuis niet!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:40:26 27/11/2008
Voila, ik gaan voor den Hans zijn optie: hoog mikken is de boodschap!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer