filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

10:28:27 02/02/2009
proficiat gasten, niet makkelijk zo op verplaatsing tegen ploeg die in het nauw zit te gaan winnen.

Nu is de molen gestart, en volgende week moet er niks, maar mag het wel
madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

09:09:10 22/01/2009
Tja het ziet er idd naar uit dat Retie met den titel aan de haal zal gaan! En terecht ook, zo domineren, gewoon de maar toch zou het leuk zijn om daar ff een stokje voor te steken
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

23:41:05 21/01/2009
Vieren op een thuismatch is toch net iets leuker he Sic
Maar de titel is jullie gegund, twee jaar op rij zo constant presteren... In divisie nog dominanter dan in provincial, dan moogde uzelf een kampioenenploeg noemen! Tot ziens in Kasterlee voor hopelijk een leuke derby...
madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

15:01:54 21/01/2009
Retie, da ga pas een leuke match worden sé... Kan me idd precies iets herinneren van ne middenman altij meterke, ma die konde we ni afstoppe in den Drab

Gewoon kannonnen bovenhalen ginder en hopelijk een puntje meenemen?!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

14:32:23 21/01/2009
hey Sic,

Niemand heeft gezegd da ik betrouwbaar ben he Kastel heeft ook al op veel verschillende manieren verloren en gewonnen, dus amigos waarschijnlijk ook... Ken Retie goe genoeg om nu al tips te geven zenne... oude midden, traag, altij meterke voor en linkshandig en nen bebbel da nie stilsta (grapken he sic)

madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

14:21:07 21/01/2009
Wees gerust, wil jullie ook wel voorzien van nuttige tips en dergelijke... Zoals tegen Hees: gewoon den opposite uit de match houden, goeien blokker tegenover zetten en diepe floats, zeker diep op positie 4 en 5!
madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

14:05:06 21/01/2009
Ja da kan wel iets worden, maar eerst zien dat wij onze receptie onder controle krijgen, want dat is ook niet altijd zo'n makkelijke opgave... Zoals bijvoorbeeld tegen die passeur van Fit Ham, diep in onze zaal gaan staan en verre vieze float, heeft em toch makkelijk 4, 5 punten mee gemaakt PER SET als oppo (of middenman) om zot van te worden
madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

13:59:19 21/01/2009
Hmm, klinkt interessant... Dus opslagen achter de passeur en veel aanvallen over 2 en 1!! Kan me hunne oppo ni zo direct herinneren Ma wij moeten naar daar en das alt wel plezant! Hebben vorig siezoen 10 op 12 gehaald tegen Amigos, zaten toen me 2 ploegen in de reeks Hopelijk nu gewoon 6 op 6!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

13:32:28 21/01/2009
Grote mannen en een oppo die heel veel passen kreeg (linkshandig)en de enige was die volop voor jump ging, anders float rechtdoor naar pos 1 en 2.Tegen ons speelde ze de midden weinig aan, maar daar staat er toch ook ene da vrij hard op nen bal kan slagen! Als hun passeur voor stond hebben we toch vaak een reeks punten kunnen scoren... die werd soms gewisseld in blok! Op vier zat hun blok vrij goed dicht bij mindere recepties naar de twee waren de middenmannen iets trager... dus nr 10 mss wel iets voor u
madmax
fristi-slurper

aantal berichten: 6

12:35:03 21/01/2009
Ja, sry heren, maar kon het niet laten om me alsnog een account aan te schaffen om mee met jullie wat te speculeren naar komende, na te genieten van gewonnen en te balen van verloren wedstrijden. Ik lees hier dat het een nipte was tegen Amigos... En iets van dat ze met meer volk afkwamen

En wie waren die sterke blokkers?! Want jammer dat een 13-10 voorsprong uit handen werd gegeven... Natuurlijk zijn die kerels niet te onderschatten... Enige tips voor deze Mortsel speler (nr 10) om Amigos het nog moeilijk te kunnen maken?!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

00:18:49 21/01/2009
dat is zeker waar... tegen Lanaken was dit wel aanwezig ook toen Lanaken terugkwam!
Thuis missen we wel een beetje de supporters die er vorig jaar wel waren denk ik...(door omstandigheden uiteraard) Het is een erg vreemd gevoel om tegen amigos te spelen als ze meer mensen hebben zitten die lawaai maken. Desondanks hadden we alles in handen om de wedstrijd te winnen!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:56:54 18/01/2009
Spijtig dat er geen overwinning inzat. Want was zeker mogelijk.

Ik vond nu wel Amigos iets sterker als Sparvoc, en ook wel iets luidruchtiger "op zijn 'zsokken'"

Ik hoop voor Amigos dat ze die ploeg bij elkaar kunnen houden, maar er zitten er toch een 2/3 spelers bij die ik volgend jaar op een hoger niveau zie meedoen...

Volgende week even rust pauze inlassen, en de week nadien opnieuw voor de 3 punten gaan in Lommel.
Seppe
fristi-slurper

aantal berichten: 7

18:46:49 14/01/2009
Damn, ik had er al een raar gevoel bij.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

11:44:12 14/01/2009
Hier is de spellingspolitie weer! Het is enigszins...
Seppe
fristi-slurper

aantal berichten: 7

21:23:22 13/01/2009
In elk geval een sterke prestatie van H1 vorig weekend.
Deze 'enigszins' wat verrassende overwinning is een bonus, en houdt alle kansen gaaf op een mooie plaats in de rangschikking.

Tijd dus voor de jonge groep om volle bak ervaring op te doen op dit niveau en om wat aan de ploeg te bouwen naar de toekomst.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer