filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

nieuwsbrief

vckasterlee.be

Reageer
          vck-forum | Categorie vckasterlee.be | refresh | vorige | volgende | terug
nieuwsbrief
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

12:49:15 02/11/2015
De Postiljon vind je trouwens ook online terug: http://www.drukkerijbaudoin.be/postiljon/online.php?
Jefu
fristi-slurper

aantal berichten: 4

12:12:53 01/01/2012
Aan alle leden van VCK wens ik het allerbeste voor 2012, een goede gezondheid, veel studiegenot in combinatie met onze favoriete sport en natuurlijk...een massa volleybalvreugde.
Als TRAINERS werken we er keihard aan om onze jeugd spelplezier, spelinzicht, techniek, tactisch bij te schaven en opvoedkundig noodzakelijke waarden wo respect, fairplay...bij te brengen.
Er zijn echter niet alleen trainers nodig, ik merk AL ENKELE jaren dat onze dierbare club slechts op enkele hardwerkende mensen draait, mensen die het product VCK -nog steeds een begrip in de provincie!- uitdragen over de ganse provincie Antwerpen en ver er buiten! Willen we in de nabije toekomst een club zijn die haar uitstraling behoudt? Of willen we een club zijn die enkel zorgt voor een goede opleiding en daarna niets of weinig doet met het door haar opgeleide talent of -erger- ze met lede ogen zien vertrekken naar naburige clubs? Die naburige clubs die staan te springen om jeugd van VCK binnen te halen, de aasgieren! Op de natuurloop in Kasterlee zag ik dat ons -sinds enige tijd vermiste, maar oh zo angstaanjagende- spandoek treurig hing te wezen aan een of andere nadar afsluiting in de buitenlucht.
'De Hel Van Kasterlee' moet terug naar de basis -onze sporthal- komen en terug een uitstraling geven waar onze tegenstrevers met ontzag naar opkijken als ze het terrein 1 betreden!
Ik wil daarom een dringende smeekbede richten naar mensen die begaan zijn met de club en die VCK terug sterk willen maken, een merk met uitstraling! Er moeten toch nog mensen te vinden zijn die verantwoordelijkheid willen dragen in een club die daar momenteel zoveel nood aan heeft, de groep van mensen die nu de kar trekt is écht te klein! Neem Marcel, Greet, Christel, Stijn, Miete, Jan...en ik vergeet er zeker weg, en we kunnen allemaal op zoek naar een andere sportieve ontspanning. Er is zoveel nodig om een (middel)grote club als VCK draaiende te houden. Laat 2012 een jaar worden waar onder een sterk uitgebalanceerd bestuur een sterke sportieve club kan groeien met een 1ste herenploeg die NOG een trapje hoger speelt en een 1ste damesploeg die TWEE trappen hoger moet aankunnen! Ik hoop uit het diepste van mijn hart (en dat heeft een serieuze tik gehad) dat er verantwoordelijke mensen opstaan die de club terug haar oude fierheid laat HERWINNEN! Er zijn zovele taken te vervullen, maar de handen die dat moeten dragen zijn met te weinig laat aub wat van je horen als je je geroepen voelt om eender welke taak van het BESTUUR mee te helpen dragen!!!
Een bezorgde maar hoopvolle VCKer.

Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

13:40:55 29/10/2007
Voor trainingsoefeningen bestaan er genoeg sites, of ge kunt de trainers van elke ploeg eens aanspreken om hun favoriete oefening eens door te sturen.
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

13:39:53 29/10/2007
Ik zou bv per week een ploeg aanduiden die bv verantwoordelijke wordt voor één van de topics die hieronder opgesomd worden. "Ploeg in de kijker" leent zich daar perfect voor. Dat kan je nu al opvragen aan alle ploegen en week per week eentje meesturen. Dat iedere ploeg er zelf iets ludiek van maakt he.
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

11:55:51 29/10/2007
ik kan die allemaal ook niet zelf bedenken.. als je iets grappigs hebt, post het dan hier. Dan zet ik het in de nieuwsmail.. aangezien er geen nieuws was deze week, heb ik een youtube filmpje erin gezet.
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

10:38:29 29/10/2007
misschien ook nog een humoristisch iets?
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

07:47:18 29/10/2007
- voorstelling van bestuur met foto met beschrijving van bij wie je voor wat moet zijn.
- "ploeg in de kijker" een nadere kennismaking met een bepaalde ploeg van onze reporter ter plaatse. Wie zijn de mensen achter deze ploeg?
- supporter van de maand
- een link naar de site voor bv foto's van een bepaald event / match etc.
- de resultaten in procenten van een (relevante) poll op de site.
- interessante trainingsoefening van de week.

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer