filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Vlugge Afspraken

Algemeen

Reageer
          vck-forum | Categorie Algemeen | refresh | vorige | volgende | terug
Vlugge Afspraken
El Huffelino
afsmasher

aantal berichten: 161

08:36:24 23/04/2004
Pintje scheppe! Waarom wilt gij altijd weg uit Kastel City? Tis wel is leuk om op een ander te gaan.... (En das mé alles zo)
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:02:34 07/04/2004
Hey Gasten, hoe zit dat eigenlijk allemaal. Het wordt tijd dat we nog eens buitenkomen he uit Kastel, en nog eens met zijn allen naar een fuif gaan (zoals toen die keer in tentfuif in Oud-Turnhout een jaar of 2 geleden)


Nu zondag is het 70-80 paasTD in arendonk. We zijn daar al een paar keer geweest afgelopen jaren, en dat is wel echt leuk.

Wie heeft er zin om mee te gaan?
El Huffelino
afsmasher

aantal berichten: 161

09:46:34 20/02/2004
Wie zegt datte?
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

15:50:56 04/02/2004
da zijn geen vlugge afspraken eh manne
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:54:42 04/02/2004
Pfff, IBM's, Dolmens en Colruytgroepen, zoe pakke welle er bij den GE elken dag 20 tusse ozzen boterham!! Slecht dat da smokt!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

13:13:58 04/02/2004
alle dan!
(ik zie wel dat ge uw berichtje ook enigszins aangepast hebt. Toch een beetje censuur voor uw eerstse uitspraak dan...)
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

09:13:12 04/02/2004
Sorry Hans, dat was zo niet bedoeld, ik bedoelde eigenlijk dat de overstap van Dolmen me nu niet veel extra kan bieden (Dolmen heeft ook goede begeleiding en opleidingen, daar ben ik van overtuigd) maar dat heb ik nu ook al, dus zo bedoelde ik dat...
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

08:57:41 04/02/2004
hoho!
Horen we daar nen dikke nek?

Een bedrijf met om en bij de 1000 werknemers valt in België toch al niet meer onder de noemer "KMO" zenne! Ik weet niet hoeveel mensen dat IBM in België heeft zitten maar dat zullen er toch ook geen 10.000 zijn vermoed ik.
en dolmen valt onder de Colruyt Groep met daarin onder meer ...jawel, Colruyt! Dreamland, OKay, Druco, Infoco, Dolmen, Dolmen IP en nog nen hoop andere. Tel dat er allemaal nog eens bij... Dat noem ik toch geen klein bedrijfke meer. doorgroeikansen genoeg zou ik zo zeggen. Als ge nog een hogere functie in uw leven bereikt dan leiding geven aan zoveel mensen dan zijde toch al heel straf bezig!

Over uw loon weet ik niks, maar dat moet ge zelf onderhandelen he! Hoe beter ge dat kunt, hoe meer dat ge verdient en het verdient!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:49:05 30/01/2004
Nee, ik ben juist ne gelukkige mens op dit moment op het werk.Ik deelde gewoon de mening van de Wellens.

Ik denk niet dat Dolmen veel extra kan bieden, aan hetgeen ik nu heb, het enige misschien is dat ze misschien werk in de Kempen kunnen bieden.
Maar de kans is groot dat het voor Brussel is, en als dat niet is, zal het wel aan minder gunstige voorwaarden zijn vrees ik
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

15:31:35 30/01/2004
Dit zijn de jobtitels die we nog zoeken:

Technisch
System Engineer Datacom
Technisch analist/projectleider JAVA
System engineer
Storage System Engineer/Consultant
Storage Consultant
Software Engineer Microsoft
Software Engineer CAD/GIS
Senior System Engineer Datacom
Senior system engineer
Projectleider Navision Axapta
Ervaren Technisch analist projectleider Microsoft
Ervaren Software Engineer Powerbuilder
Ervaren Software Engineer Oracle
Ervaren Functioneel analist / projectleider

Sales
Sales engineer CAD/GIS
Regional Internal Sales
Projectleider Navision Axapta
Corporate Sales Manager
Corporate Internal Sales
Account manager infrastructure Huizingen
Account Manager Business Applications (Huizingen)
Account Manager Applications
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

14:40:16 30/01/2004
ik heb nog geen perciese jobomschrijving, die volgt nog.

Zijde het beu bij IBM koentje? Kan wel eens interessant zijn dan he!
de ervaring is jammer genoeg een must.

Ik volg u wel zenne Wellens. Kwaliteiten moeten primeren over papieren. Maar het is ook waar dat bedrijven in deze markt de lat hoger kunnen leggen omdat er een overaanbod aan werkkrachten is. Ze zoeken dan tussen die mensen met ervaring naar de meer gedrevenen en intelligentere.

Jammer voor diegenen die nog geen ervaring hebben want die zitten in een visieuze cirkel, terwijl het best mogelijk is dat ze toch beter in de job passen.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

09:12:25 30/01/2004
Ik programmeer wel een beetje, maar vooral om te kijken wat de beste methodes zijn, en omdie methodes te standaardiseren over heel de Fortis IT groep.
Daarna is het belangrijk dat die op een goede manier worden gecommuniceerd... (coaching, opleiding, controle,...)
Ik ben ook wat bezig om mee de strategie uit te stippelen waar dat Fortis naartoe gaat gaan met hun ontwikkeling in Java/Websphere
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

07:45:43 30/01/2004
ik dacht da gij veel java programmeerde.. 't is meer opleiden of wa?
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

22:20:08 29/01/2004
Dik gelijk Wellens, maar de meeste bedrijven komen daarvan terug, en kijken meer naar resultaat...
Maar dat zijn dikwijls van die hulpjes die zo'n vacature moeten opzetten...
Als ik nieuwe mensen moet ondervragen om eventueel in onze groep te komen werken, dan kijk ik niet alleen naar CV.

Maar ik heb zelfs minder ervaring als programmeur als gij, want ik programmeer maar heel weinig. Du sik zou in dit geval voo rjou kiezen en niet voor mij...
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

17:05:47 29/01/2004
ik ken er maar ene diejen in aanspraak komt voor die job als ge 2 jaar minimum ervaring moet hebben als programmeur en da's koen cleynhens, zegt da ze die 2 jaar in hun dik vet kunnen steken van mijn part!
Ik vind da écht écht écht om te met hun ervaring hier, ervaring daar.. ge hebt een basisopleiding en voor de rest hangt het van het manneke af en NIET zozeer van de ervaring! Da hekelt mij dus echt wreed hard, maar niets aan te doen eh.. slechten economie -> niet investeren in nieuwe werkkrachten, moeten direct inzetbaar zijn.

Toch ben ik van't principe dat iemand met 0 jaar ervaring die intelligent is en graag werkt, véél beter is dan iemand met 2 jaar ervaring en ne luierik is diejen is buitengesmeten wordt, omdat 'm te stom was! Als ze 't zelfde diploma hebben eh!
Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer