filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

12:01:12 23/04/2007
misschien een vijfsetterke meer winnen he
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

10:10:37 23/04/2007
Ja, nen sterke terugronde. En een verdienstelijke 5 de plaats! hopelijk volgend jaar beter, en een seizoen zonder gekwetsten!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:57:02 22/04/2007
proficiat jongens met overwinning + 5de plaats. Spijtig van Vosselaar vorige week, maarja.

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

15:16:15 03/04/2007
at Twan: komt ten donderdag nog ne ker mee toeristen eh???
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

14:22:26 02/04/2007
ja hopelijk nog twee keer winnen... we staan nu gezamenlijk zesde... hopelijk geraken we nog een trapje hoger he....
een maand geleden stonden we nog op 19 punten he...
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

20:12:25 01/04/2007
Seg mannen, ik weet niet of ik dees week kan komen trainen! Vrijdag sowieso niet want ben dan op weekend, en dinsdag komt wat vroeg vrees ik! Heb toch wel wat last van mijne voet...
Amai, wat een demonstratie tegen wevok! Ik kon op een gegeven moment mijn lach niet inhouden. Zo hard waren we die mannen aan't afmaken! Als we nog 2 matchen kunnen winnen stijgen we hopelijk nog wel wat

Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:13:02 01/04/2007
dikke proficiat heren, spijtig dat meeste ploegen juist boven jullie ook gewonnen hebben.

Geel gaat het nog moeilijk hebben denk ik, toch wel straffe uitslag, misschien zit er een haar in de boter daar ofzo? Boechout al weken slecht en toch gaan die daar blijkbaar vlot winnen...
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

20:50:27 27/03/2007
Ik doen het voor uw toekomstige leerlingen Wannes... Die mannen hebben recht om te leren schrijven zonder fouten eh
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

19:51:26 27/03/2007
jaja tis al goed
tegenwoordig komt het toch nie meer in de postiljon blijkbaar...
zal volgende keer extra nakijken op -dt fouten... of gewoon geen woorden meer gebruiken dat op een -d-t of -dt eindigen...
groeten
WANNES!!!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

22:35:14 26/03/2007
Les Nederlands deel 625398:


onze heren, in winning mood na winst thuis tegen retie en op geel, speelden dit weekend tegen afgetekende nummer twee uit de reeks zoersel. In de uitwedstrijd werd dit een heuse vijfsetter waarbij de mannen van zoersel de twee punten konden thuishouden. deze keer zou het niet veel anders zijn.... de eerste set start een geroutineerd zoersel sterk en onze heren geraken zoals zo vaak maar traag in de wedstrijd! Op elke front worden er fouten gemaakt bij onze heren, waardoor zoersel de set droog uitspeeld UITSPEELT. Zoals zo vaak dit seizoen komt de vechtersmentaliteit van onze heren boven en word WORDTde tweede set afgetekend gewonnen met simpele volleybal van onze heren. De derde set is haast een kopie van de eerste set, de jonge gasten van zoersel hebben duidelijk hun lef terug gewonnen. de vierde set slagen onze heren erin een voorsprong van twee punten constant vast te houden... zoersel slabbakt een beetje en onder impuls van een sterke stijn boonen word WORDT de vierde set ovetuigend binnengehaald. Dit maakt dat onze heren voor de negende keer aan een vijfsetter starten dit seizoen, waarvan ze er tot nu toe twee gewonnen hebben. Onze heren, gesteund door een zeer groot en sportief supporterslegioen (in stereo) trekken de lijn van de vierde set door en kunnen wisselen van kant met een 8-6 voorsprong... enkele persoonlijke fouten langs de kant van zoersel zorgen ervoor dat onze heren een comfortabele voorsprong opbouwen... Stijn Boonen verdient de matchbal die hij op gepaste wijze rechtstreeks scoort. Volgende week spelen onze heren thuis tegen wevoc, onze heren hebben nog een 'sportieve' rekening openstaan tegen deze ploeg omdat Maarten in de uitwedstrijd geblesseerd uitviel waardoor de match gekanteld is en onze heren toch nog verloren.
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

09:01:47 26/03/2007
Zoersel kan niet mee olé olé! Raar match vond ik! 2 sets dik op onze zabber en 3 redelijk vlot gewonnen!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

16:41:36 25/03/2007
dikke proficiat heren, spijtig dat ik niet kon komen zien. Ik had beter gekomen want in smash-vosselaar was dus echt niks te zien.
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

20:27:56 19/03/2007
volgende match tegen nummer 2 zoersel!!!! Misschien eens een goede waardemeter nu we volledig beginnen te geraken!! spijtig dat Pieter jan geblesseerd is
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

14:49:08 19/03/2007
De arbiters vielen nog mee! Dat die kerel zo een beslissing durftnemen op set punt voor ons, verschoot ik van! Maar zeker terecht! Ik Geel gaan winnen met den eerste 3-0 van't seizoen, zalig!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

08:30:08 19/03/2007
euch nee, ne stoel gooien was niet echt mijn opzet, zou ik echt niet doen.

Nee was gewoon wat roepen, een beetje frustratie van afgelopen matchen in Geel, toen scheids meestal tegen ons waren af te zetten... maar ik moet zeggen dat die tweede deze keer zeer goed gefloten heeft, en normaal hebben we daar meeste last van. Alleen het feit dat ze bij ons ballen affloten die op randje waren, en dan een passeur die ballen toets die er bijna altijd "over" zijn, en niet bestraft wordt....
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer