filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

10:32:55 07/06/2007
Kan een leuk initiatief zijn! Wel rekening houden dat niet iedereen even geëngageerd is, of zo'n dingen graag doet + er zijn ook mensen die zoiets er gewoon niet kunnen bijnemen owv dagdagelijkse bezigheden, zoals werk ,studies, kinderen, etc...
Miete
provinciaal kampioen

aantal berichten: 210

21:15:33 06/06/2007
hey mannen. Op een vergadering die we met de ouders van de jeugdspeler hebben gehad. Is er een leuk voorstel uit de bus gekomen. De ouders vroegen of wij als dames 1 of heren 1 speler geen peter/meter wilden zijn van een jeugdploegje. Uw plichten zouden dan zijn eens een keertje gaan meetrainen met de mannekes bv, eens naar een matchke komen kijken... Het is dan natuurlijk ook de bedoeling dat jullie die manne mobiliseren om naar jullie match te komen kijken (meer supporters hé). Zien jullie dit zitten, want mij lijkt dit wel een tof initiatief (Pieter-Jan en ikzelf zijn wel vrijgesteld aangezien wij al jeugdtrainer zijn).
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

19:23:26 27/05/2007
en acht september??? maarten kan niet op 8 september vandaar...

joew
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

13:49:55 24/05/2007
1 september kan ik nog!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

16:22:11 23/05/2007
joew,
ben anderhalf weekje met school op reis geweest en heb me dus niet met de foto beziggehouden..
is er iemand die dit opvolgt van on ploeg??

eerste bekermatch is trouwens op 1 september tegen reeksgenoot voach mol (beker van antwerpen)
zoals ik reeds vernomen heb op de bespreking kunnen zowel maarten als toon hier niet op aanwezig zijn... en kunnen we die match best verzetten... kunnen jullie dat nog eens bevestigen dat jullie echt niet kunnen... misschien best aan den trainer zelf he

groeten
WANNES!!
Goele..
zuiperke

aantal berichten: 42

15:10:33 12/05/2007
Sorry voor de vertraging, maar communiceren is voor mij niet zo gemakkelijk, aangezien ik geen internet heb op kot.
Wannes heeft de foto ook. Kan hij die misschien laten afdrukken? Ik zit nl een hele week in Leuven. Ik kan hem al wel doorsturen naar de Webmaster, dat zal vandaag gebeuren.
(Zou ik misschien het e-mailadres van de webmaster kunnen krijgen? Ik kan de foto natuurlijk niet zelf op internet zetten.)
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

15:51:52 10/05/2007
Ik heb die foto ook al op mijn pc staan maar heb er geen idee van hoe ik die op het internet moet zetten!!

joew
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

13:00:58 10/05/2007
Misschien iets groter dan ne standaard foto?! Ik ken de juist maat niet! Wanneer stuur je hem door naar de webmaster? Dan stuur ik hem wel een berichtje!
Alvast bedankt!
Goele..
zuiperke

aantal berichten: 42

12:56:05 10/05/2007
Komt in orde. Ik stuur de foto door naar de webmaster (als die dat merkt) en laat hem afdrukken. Volgende week heb ik de foto normaal gezien wel laten afdrukken. (Een gewenst formaat?)
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

12:52:32 10/05/2007
Wie heeft overlaatst die ploegfoto van ons getrokken? Zou die op de website gezet kunnen worden en afgedrukt worden voor in't Beukenhof te hangen?
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

15:58:47 09/05/2007
joew,
wel vijf nieuwe ploegen in onze reeks...
beerse, tovo, nijlen, voach en kapellen... beerse en kapellen zijn de twee ploegen die vorig jaar afgezakt zijn, dus toch niet zo onbekend

tovo speelt op zondag
joew

ps:truikes komen ook in orde, merci aan degene da daar hunne tijd in hebben gestoken!!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

10:20:49 09/05/2007
weer een extra aanwinst bij heren 1...
welkom trainer frank cop !!!
Eindelijk is ook dit rond... Nu nog truitjes
joew
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

17:25:12 23/04/2007
Al bij al toch nog een goei seizoen, maar der had wel veel meer ingezeten! Ben blij dat het nu weer effe gedaan is met volleybal, en weer tijd voor andere dingen!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

13:44:25 23/04/2007
tien waarvan slechts drie gewonnen...
maar drie ploegen uit de reeks hebben minder matchen gewonnen dan ons
en toch vijfdes...
nu nog nen trainer en een versterking...
groeten
WANNES
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

13:30:59 23/04/2007
Geen slecht idee wannes! We gaan da doen! Hoeveel 5 setters dess seizoen?
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer