filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Het bestuur

VC Kasterlee

Reageer
          vck-forum | Categorie VC Kasterlee | refresh | vorige | volgende | terug
Het bestuur
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

11:00:20 03/09/2007
Bestaat er een mogelijkheid dat wij dames 7 terug op dinsdag kunnen trainen? Kwestie date er volk anders nie kan komen trainen.
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

12:50:23 09/06/2007
Hier gade nie veel respons krijgen van 'het bestuur'! Telefonisch contact lijkt me de beste keuze!
Stevo
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 34

12:13:24 09/06/2007
hoe komt het dat er van de gewestelijke heren geen ploeg is ingeschreven voor de beker van Turnhout? dit was wel onze ambitie om hiervoor te gaan, dus spijtige zaak vind ik.
Annie Pannie
fristi-slurper

aantal berichten: 2

11:00:50 08/06/2007
Beste bestuursleden,

Is er al een beslissing genomen over ons voorstel ? Of moet dit nog besproken worden ?

Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

10:41:40 06/06/2007
Ik denk dat ge nooit nen datum gaat vinden waarop iedereen kan.
Beste is in zo'n gevallen van der gewoon éne te laten bepalen door een onpartijdig iemand en dan moet iedereen zich daar maar naar schikken.

Ik heb er ook niets mee te maken, maar ik kan u garanderen dat toestanden die we gekend hebben met H2 vorig jaar (nooit genoeg volk voor matchen, geen trainingen, en halverwege algemene forfait moeten geven) zeker te vermijden zijn. Da's frustrerend voor alle partijën.

Bovendien stel ik me als kersverse vader de vraag of jonge moeders wel tijdig terug speelklaar gaan zijn en belangrijker nog: bereid gaan zijn van te komen volleyballen als hun kinderen een lastig moment hebben, ziek zijn, borstvoeding nodig hebben,... Diegenen die al ne kleine hebben zullen weten waarover ik spreek, de rest zal het snel genoeg weten!

Soit. Ik ga der niet van wakker liggen wie wanneer speelt en ga me der ook niet mee moeien.
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

22:34:21 02/06/2007
ik zal toch nog gelijk krijgen: tossen!
Igna
cola-drinker

aantal berichten: 21

14:29:06 31/05/2007
Amai, d' er is hier al wat over en weer gezeverd precies!

Vanaf het moment dat de invaliden (waaronder ook ik!) terug fiat krijgen van de dokter om te spelen zullen we d'er invliegen zeker?
We proberen onze ploeg eens te pakken te krijgen om de best mogelijke datum (zo snel mogelijk) af te spreken (met inspraak van andere ploeg ook natuurlijk). Dan spelen we die match en hoeft dat heen en weer gebabbel, gepalaver, voorgestel, blablabla, ... niet meer hé!
We komen er samen met de ploegen wel uit!
(denk en hoop ik)
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

09:14:24 31/05/2007
ik heb er niks mee te maken:

waarom niet gewoon zeggen: vrijdag 8 juni wordt de match gespeeld om 20u in sporthal, basta, wie kan ok, wie niet kan ook ok, is voor beide ploegen zo he...
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

20:38:51 30/05/2007
We zullen toch eens moeten gaan samen zitten met het bestuur. Zo vlug mogelijk aub
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:46:33 30/05/2007
En wat als het dan gelijke stand is? Nog een derde beslissende spelen ook? Dan gade er toch vroeg aan moeten beginnen want de competitie start dit seizoen op 8 september dacht ik...
Annie Pannie
fristi-slurper

aantal berichten: 2

17:44:16 30/05/2007
Helaba, de zwangeren nog nie afschrijven hé..... Oke Oke Oke, als ge echt aandringt, zal wel wa vroeger bevallen en die bekkenbodemspieren-oefeningen hebben ook zijn nut zalle !
Mijn conditie is beter dan ooit.....

Nieuw voorstel: 2 matchen spelen om uit te maken wie er naar het 2de gewest mag gaan(Een heen en een terug-match), is da nie het meest fair ?
Sophie
fristi-slurper

aantal berichten: 1

16:30:56 30/05/2007
Er is gewoon een feit: Dames 7 zit met genoeg jonge, actieve, niet-zwangere spelers, nu én ook in september + wij hebben een coach en een trainer. Verleden jaar heeft het wat tegengezeten, maar nu gaan we er dubbel en dik voor. Ik vind nog steeds dat we die match moeten spelen, maar dan hangt het zo van die ene match af. En we komen duidelijk niet overeen voor een datum. Bestuur, schiet in actie.
Lies
fristi-slurper

aantal berichten: 1

13:14:08 30/05/2007
Tja, zo gaan we er niet uit geraken precies. Ik denk dat geen van beide ploegen zich gewonnen gaat geven. Dan moet er een nieuw voorstel gedaan worden. Ofwel moeten wij rond de tafel gaan zitten ofwel zal het bestuur tussenbeide moeten komen...
Rien
fristi-slurper

aantal berichten: 4

13:06:31 30/05/2007
da gaat ons ploegske ook niet doen... we hebben vorig seizoen pech gehad, maar toch blijven vechten voor elk punt, opgeven staat niet in onze woordenboek

Igna
cola-drinker

aantal berichten: 21

12:42:30 30/05/2007
Potverdekke...
Mmmm... ik denk dat ons ploegeske toch ook niet zomaar gewonnen gaat geven zalle!
We hopen ook nog steeds op trainer, coach, speelsters, sfeer, zon, ... ge kent het hé!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer