filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Dames 6

Ploegen - Dames

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Dames | refresh | vorige | volgende | terug
Dames 6
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

16:45:36 17/01/2006
Ja dames da wordt wa me al die gekwetsten. Katrien tis te hopen da het snel beter is met je knie.
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

09:12:15 17/01/2006
Hanne komt nie trainen. Floor heeft een oorontsteking.
Igna
cola-drinker

aantal berichten: 21

18:48:37 16/01/2006

Morgen allemaal op post voor de training met onze exotische trainer!
Annie
fristi-slurper

aantal berichten: 5

10:36:15 13/01/2006
Hoi Griet,

Ik denk dat we met 8 zijn met u erbij. Katrien heeft een meelekke (mailtje dus) gestuurd om te laten weten da ze ziek is, maar ze komt zeker supporteren.
De training was inderdaad leuk, veel in ons koppeke moeten steken, nu alleen nog in de praktijk omzetten !

Annie Pannie
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

14:54:29 11/01/2006
Mee hoeveel zijn we te zaterdag?

Griet
Igna
cola-drinker

aantal berichten: 21

13:28:56 11/01/2006
Hé Grietje, (en de rest) ik ga vanaf nu dus ook kunnen reageren é!
De training gisteren was leuk!
Alleen moeten we nog goe trainen op ons startuur! Dirk was bijna in slaap gevallen nadat we onze 'vrouwenzever' in de kleedkamer gestopt hebben.
We hebben wat techniek getraind en daarna hebben we de nieuwe posities ingedrild... hier en daar nog wat mankementjes maar tot hier toe lijkt het me goed...
Volleybal is bewegen en dat voelden we gisteren wel! Zweterig.
En Griet van Bouwel was ook terug present... ik denk dat ik haar zere armen heb bezorgd maar de conditie zit nog goed!

nu nog wat tekeningskes proberen.... (dat ben ik é)
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

23:28:54 07/01/2006
Ik denk (ben er zeker van) da ik dinsdag nie ga komen trainen. Moet alles effe op een rij zetten. Allee als er al iet te zetten valt.

Of ik zaterdag meedoe is nog een vraag. Ik zal het op tijd laten weten.
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

17:12:54 21/11/2005
Hey der is een wijziging in de kalender. de match van 28.01/2006 is om 18.00 uur en de match van 18.02/2006 is ook naar 18.00 verplaatst.

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

14:05:07 10/10/2005
Dan hem ik niks gezegd...
Annie Pannie
fristi-slurper

aantal berichten: 2

14:02:26 10/10/2005
Baai de weej, kwestie van de eeuwige vrede te bewaren; er staat een typfout in Griet haar tekst; "Als ge nu denkt da wij respecteren wa Greet voor ons doet dan hebt ge het ...."
Er moet dus wel degelijk NIET staan tussen wij en respecteren.
We vinden het zelfs heel goe da Greet ons wil verder helpen !!!!

En een trainer gezocht; been there, done that,...

Maar met of zonder trainer, het zal wel lukken, we hebben trouwens al 1 match gewonnen !

all star
tooghanger

aantal berichten: 73

14:00:53 10/10/2005
Ik moet zeggen da ik één woordje vergeten ben. Natuurlijk respecteer ik wa Greet doet. We hebben immers jaren goede trainingen van haar gehad. Ik was de 'nie' vergeten te typen in al mijn hevigheid.
Wij hebben ook gezocht naar een trainer. Meer ga ik hier ook nie meer over zeggen.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:51:37 10/10/2005
Da weet ik goe genoeg, want hij speelt in mijn ploeg...

Maar als ge uw interim-trainers al op die manier behandelt moete nie verwachten dat er mensen staan te springen om Dames 6 training te geven... En tis nie verboden om zelf ene te zoeken, da hebben wij ook gedaan en nog andere ploegen met ons! En meer woorden gaan ik er nie meer aan vuil maken...
Annie Pannie
fristi-slurper

aantal berichten: 2

13:44:38 10/10/2005
Noooowp ! Misschien als eens nagedacht waarom de vorige trainer gestopt is ???
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

12:45:26 10/10/2005
Als ge daar geen respect voor hebt kunde da beter ineens tegen Greet zeggen ipv wa hypocriete steekskes te geven via de Postiljon, dan moet zij daar in alle geval geen energie meer in steken!
En ook al heb ik er geen jota mee te maken, plaatsvervangende schaamte is mij op deze moment niet vreemd...
Misschien al eens over nagedacht waarom jullie nog geen trainer hebben? Want het is niet zo dat er door het bestuur nog niet gezocht is of niemand gevraagd is...
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

12:38:45 10/10/2005
Als ge nu denkt da wij respecteren wa Greet voor ons doet dan hebt ge het mis. Maar ja we trekken onze plan wel hoor. Da hoort zo he.
Tis allleen spijtig da het zo is moeten lopen na zo'n jaar als da van verleden jaar.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer