filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Het bestuur

VC Kasterlee

Reageer
          vck-forum | Categorie VC Kasterlee | refresh | vorige | volgende | terug
Het bestuur
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

13:57:01 17/08/2005
Straf zie juist dat we 2 keer moeten spelen op 10/9 met heren 1:

om 20.30u in Rijkevoc voor beker van Turnhout en om 20.00u in wevok beker van Antwerpen....


RaRaRa

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:01:27 08/08/2005
Heren 4 en 7 van vorig jaar zijn nu samengegaan in Heren 6 (2de gewest)
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

13:30:46 08/08/2005
Net gezien dat de kalenders op de website staan...perfect, maar wie speelt in welke ploeg ?
Blijkbaar geen kalender 7° ploeg...veronderstel dat we volgend jaar met 6 ploegen spelen... Dwz dat bijhorende foto's dus niet meer van toepassing zijn ?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

08:53:15 08/08/2005
Ge kunt natuurlijk altij al int bos de conditie gaan trainen eh?
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

12:30:18 30/07/2005
dus da wil dan wel zeggen dat wij dames 6 dinsdag 16 augustus mogen gaan trainen op ons normale uur?????
bieke
waterdrager

aantal berichten: 18

21:18:57 27/07/2005
Hallo,

Op een paar uitzonderingen na ( beslissing van trainer ) beginnen de trainingen op 15 augustus.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

22:42:07 12/07/2005
Over trainings uren durf ik ook niks zeggen, wij zullen dat ook wat moeten afwachten. Zal wel loslopen denk ik.

Iedereen zal wel aan bod komen, en eventueel moet er hier en daar wat gewisseld worden, als de redelijkheid het haalt boven de principes (if you know what I mean)

all star
tooghanger

aantal berichten: 73

21:03:50 12/07/2005
Hey Koen

Tis goed om te weten dat we niet de enige zijn. Is er nog een ledenvergadering voor het begin van het seizoen?

De trainingsuren blijven deze dezelfde als vorig jaar, weet jij daar iets van?

Griet
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

12:54:28 12/07/2005
HeHe Griet good question..

Maar ik kan je verzekeren dat ook wij van Heren 1 nog geen trainer hebben, het is gewoon een algemeen probleem om trainers te vinden.

En geloof me, het bestuur doet zeer veel moeite om er te vinden, maar iedereen wil een jaartje rusten zogezegd... tja
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

22:22:13 11/07/2005
Hoe zit het met de trainingsuren voor de ploegen. Is hier al iets over geweten? Naar het schijnt hebben we volgend jaar geen trainer meer. Das heel spijtig net nu we naar 2de gewest gaan. Is hier een oplossing voor of moeten we zelf op zoek gaan.

Griet, dames 6
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:55:12 23/06/2005
Daar gaat het helemaal niet om. Ons is vorig seizoen de belofte gemaakt dat wij eigenlijk om 18u30 in het ander weekend mochten spelen (afwisselend met Heren 5, die afgelopen seizoen dat uur hebben gekregen) Nu merken wij dat wij om 18u in het andere weekend moeten spelen. En het is niet de eerste keer dat wij moeten toegeven op onze match -en trainingsuren. Ik denk dat er qua prioriteit eens meer rekening gehouden mag worden met ploegen die initiatieven nemen voor de club (Quiz bvb) en die op elke activiteit met bijna een volledige ploeg paraat staan om te komen helpen. Er zijn ploegen genoeg waarbij het anders is, maar als die hun mond opendoen krijgen ze wel hun zin (en dan 1 ploeg in het bijzonder). Sommige van het bestuur zullen wel weten over welke ploeg ik het hier heb...

Het is niet gemakkelijk om voor alle ploegen even goed te doen, maar (en het is zeker niet de eerste keer dat ik dit zeg) het is wel al voor het 4de jaar op rij dat wij het aan ons kloten hebben, om het zo te stellen! Er spelen 3 ploegen in heren eerste gewest van onze club, maar wij zijn wel de enige ploeg wiens kalender niet gelijkloopt met de andere 2...

En is het misschien niet begrijpelijk dat wij liever in het weekend van Heren 1 (en de andere ex-VKK ploegen) spelen? Wij kennen mekaar al jaren, dus is het ook maar logisch dat je daar liever naar kijkt dan naar andere ploegen waar je geen "band" mee hebt.

Soit, hier is het laatste woord aleszins nog niet over gezegd...
bieke
waterdrager

aantal berichten: 18

21:56:53 22/06/2005
Kalendervergaderingen zijn achter de rug met dank aan al diegenen die hieraan geholpen hebben. Definitieve kalenders van provincie en gewest nog niet ontvangen. Van zodra deze er zijn, wordt de kalender op de website gezet.
bieke
waterdrager

aantal berichten: 18

21:55:21 22/06/2005
Heren 5 en Heren 1 spelen 5x hetzelfde thuisweekend. We hebben gewoon dit jaar een slechte kalender gekregen en het was onmogelijk om alle weekends te verwisselen. Vermits we nu toch één club zijn, zie ik daar ook geen problemen in. Zo zie je nog eens iemand anders spelen ook.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:49:40 22/06/2005
Ik hem vernomen da wij (Heren 6, volgend seizoen Heren 5) zaterdags om 18u spelen, maar nie in hetzelfde weekend dan Heren 1? Wie speelt daar dan in os plek??? Want initieël stonden wij wel daar geprogrammeerd... en nu heb ik uit goede bron vernomen dat wij in het ander thuisweekend geprogrammeerd staan...
Graag reactie!!!!
bieke
waterdrager

aantal berichten: 18

19:35:25 16/06/2005
We noemen nog wel degelijk VC Kasterlee en niet VK. foutje van provinciebestuur - ze zijn daar nogal hardleers soms.

Wat betreft de kalender : deze is in de maak - volgend weekend kalendervergaderingen en daarna de definitieve ; wordt zo snel mogelijk op website gezet.

Meisjes van 10 - 11 jaar die willen volleyballen kunnen best contact opnemen met jeugdverantwoordelijke Ivo Lijnen.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer