filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Het bestuur

VC Kasterlee

Reageer
          vck-forum | Categorie VC Kasterlee | refresh | vorige | volgende | terug
Het bestuur
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

22:51:09 18/09/2006
Op zaterdag 30/9 kan ik zelf ook niet, want dan moet ik naar een trouwfeest. T is inderdaad het beste dat die match pas vanaf 7 oktober wordt gepland. Maar da zal vooral van Zoersel afhangen denk ik...
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:39:44 18/09/2006
@Dave: ja maakt niet uit, maar zaterdag 30 sept kan ik niet na 18u en zondag 1 oktober kan ik niet na 15u. Dus als dat dan om 18u gepland is geen probleem, maar dan kan ik niet mee

Maar het is zelfs niet zeker dat ik al kan spelen, dus maakt niet uit...

Maar indien het weekends later kan gezet worden is dat wel beter
Stevo
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 34

20:55:36 18/09/2006
kan iemand eens laten weten hoe het zit met onze (heren 4) bekermatch(beker van Turnhout)? Op site van het gewest staat dat we tegen Power 1 moeten en er is daar nog geen datum ingevuld, maar op site van Power staat: 28-10 19.30 Heren 1 - Kasterlee 5 (beker) Is heren 5 dan in onze plaats gekomen want dat zou ik dan wel spijtig vinden als er een andere ploeg zomaar onze plaats inneemt. Maar misschien is het gewoon een foutje op de site van Power; Weet iemand hier meer over?
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

19:47:47 18/09/2006
Misschien eerst met elkaar communiceren?!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

18:38:29 18/09/2006
Zeg pipo, zondag niet NA 15u??? Ervoor toch ok nie zenne, want dan gade uw ander ploeggenoten tegen hemme denk ik!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:57:29 18/09/2006
@Lily:
Liefst ook niet op za 30 september na 18u zetten (ervoor mag wel) en zondag 1 oktober ook niet na 15u

Liefst een paar weekends later als het kan
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

01:05:07 12/09/2006
@ Lily: onze bekermatch (van Heren 3) is wegens omstandigheden op 3/9 niet afgewerkt, en zal dus op een andere datum gespeeld worden. Ik veronderstel dat de afspraken rond deze datum onderling tussen beide clubs geregeld worden?

Is het mogelijk om mij op de hoogte te houden van wat er met Zoersel wordt afgesproken qua datum en uur. En als het mogelijk is zouden we natuurlijk zelf graag een voor ons geschikte moment kiezen om de match te spelen, en ook zo snel mogelijk op de hoogte gebracht worden wanneer deze match gepland is.
Ik ben bereikbaar op dave.luyten at telenet.be of via dit forum.

Merci,

Dave
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

12:48:31 01/09/2006
Met z'n allen?
Stevo
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 34

10:41:11 01/09/2006
bedankt aan het bestuur om onze eerste competitie match alsnog verzet te hebben. Nu kunnen we met z'n allen genieten van het trouwfeest achteraf.
bieke
waterdrager

aantal berichten: 18

18:52:14 17/08/2006
Waarde sportievelingen,

Efkes reactie op jullie vragen :

1. Het bestuur heeft ook recht op vakantie.

2. De match van heren 4 tegen heren 5 nu nog verzetten lukt niet omdat iemand al deze vraag gesteld heeft aan Walter Sebrechts. Deze zegt dat een trouwfeest geen reden is om een wedstrijd te verplaatsen dus nu moet het bestuur ook niet met een andere reden op de proppen komen. Gelieve dit in de toekomst toch eerst even na te vragen bij iemand van het bestuur. ( niet enkel via website, maar wij hebben toevallig ook telefoonnummers ).

3. Ik heb ook nog steeds geen officiële kalenders op papier mogen ontvangen, niet van het gewest noch van de provincie. Als deze toekomen ( hopelijk zeer binnenkort ) worden deze nagekeken door het bestuur en eventuele opmerkingen gemaakt hierover. Pas nadien krijgen jullie ook een officiële kalender. Het heeft geen enkele zin om nu al een kalender rond te delen die toch niet juist is.

Lili Wynants
Secretaris
all star
tooghanger

aantal berichten: 73

13:18:30 17/08/2006
Mogen we al beginnen met trainen????
Kunnen de matchen per ploeg ingevuld worden.
Het zijn misschien ambetante vragen maar we weten nog van niks. Da is ook vervelend.
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

10:37:43 16/08/2006
Ik begrijp niet dat er niemand van het bestuur hier iets van zich laat horen ?!?
Dit sleept nu al van begin JULI aan!
Tijd om wakker te worden?
We worden wel aangemaand via de rekening om regelmatig de website te controleren om eventuele mededelingen te bekijken, maar blijkbaar is het bestuur zelf niet zo vaak hier te zien.
Voor ons (heren 5) is het nog steeds geen probleem om op een ander moment te spelen, maar nu is het aan het bestuur...
Stevo
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 34

10:27:15 15/08/2006
blijkbaar mogen we het zelf niet regelen om de match te verzetten

Steven,



Voor deze reden wordt normaal geen kalenderwijziging toegestaan. Bovendien hebben wij geen officiële vraag van het bestuur van Kasterlee gekregen en moet de vraag voor een kalenderwijziging ook altijd komen van voorzitter of secretaris van de club.



Met vriendelijke groeten,

Walter Sebrechts


Hoi,



op 9 september hebben wij (Kasterlee 4, 1ste gewest) onze eesrte competitiewedstrijd tegen Kasterlee 5. Omdat we die dag een trouwfeest hebben van iemand van onze ploeg is het voor ons onmogelijk om dan te spelen. We hebben dit al een tijdje geleden laten weten aan ons bestuur, maar hebben er verder niets meer van vernomen. De tegenstander (Kasterlee 5) is bereid om de match te verzetten naar een trainingsmoment ( 14 of 21september. Kan dit voor jullie? Wij hadden op voorhand niet gedacht dat de competitie al zo vroeg zou beginnen.



groetjes,



Steven Cleynhens
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

13:37:00 07/08/2006
Ik denk dat het bestuur best eens een communicatie naar de leden doet over wie in welke ploeg zit, wanneer de triainingen zijn, wanneer de matchen zijn, of er trainers en coachen zijn etc etc. Er zijn veel mensen die niet eens weten in welke ploeg ze zitten of wanneer de trainingen beginnen.
Deze site is daar trouwens een perfect kanaal voor...
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

12:01:28 02/08/2006
Blijkbaar wist het bestuur tot deze week niks van een trouwfeest bij de heren 4. Best kan er iemand van de heren 4 contact opnemen met iemand van't bestuur, want zij zullen moeten proberen de match officieel te verzetten. Bij de heren 5 heeft er tot op heden niemand een probleem om de match te verplaatsen naar een ander weekend of tijdens een trainingsmoment. Groetjes, Stef (heren 5)
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer