filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Activiteiten

VC Kasterlee

Reageer
          vck-forum | Categorie VC Kasterlee | refresh | vorige | volgende | terug
Activiteiten
Stef
zuiperke

aantal berichten: 47

09:38:03 08/11/2006
De heren 5 zijn dan op hoogtestage in de Ardennen. Bedoeling is om opnieuw een basis te leggen voor een geweldige terugronde!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:21:11 07/11/2006
Er zijn ondertussen 19 ploegen ingeschreven voor de quiz. Wat opvalt is dat er nog maar 2 tussenzitten van onze eigen club. Waar blijven die inschrijvingen?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:13:54 27/10/2006
We zitten ondertusse aan 15 ploegen die zijn ingeschreven op onze quiz. Er is dus nog plaats genoeg! Komaan VCK'ers, niet twijfelen en inschrijven die handel!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

23:33:01 04/10/2006
Hieronder vind je de lijst van alle ploegen met hun verantwoordelijke:



D1 Miete Geerts

D2 Joke Laenen

D3 Lieselot Dupont

D4 Marina Meeussen

D5 Karen Webers

D6 Griet Spaepen

D7 Els Van Ballaer

D8 Katrien Beyens

H1 Stijn Boonen

H2 Fons Put

H3 Dave Luyten

H4 ????????????

H5 Luc Embrechts

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

23:27:31 04/10/2006
Beste ploegverantwoordelijken,

Sinds kort startten we met een activiteitenteam. Het doel van dit 'A-team' is het verbeteren van de communicatie tussen het bestuur en de leden en het vergroten van de betrokkenheid van de leden bij alle activiteiten van de club. Daarvoor hebben we jullie nodig!

In eerste instantie willen we volgende week woensdag om 20u30 in de sporthal samenkomen met alle ploegverantwoordelijken om een aantal dingen af te spreken voor het komende seizoen. We denken dat het echt belangrijk is om een afvaardiging van elke ploeg op die vergadering te hebben!

Eind oktober staat reeds een eerste activiteit gepland, de pompoenmarkt op 29 oktober. In bijlage vind je een schema van de helpers die we die dag nodig hebben. Gelieve dit eens op voorhand te bekijken en te bespreken met je ploeg. De bedoeling is om volgende week, op de vergadering, het schema volledig ingevuld te hebben. We rekenen er op dat alle ploegen zich voor deze activiteit zullen engageren. De pompoenendag is immers één van de meest lucratieve activiteiten voor onze club.

Activiteiten zullen in de toekomst ook tijdig worden aangekondigd op de website en ook op het forumtopic 'activiteiten' kan je info verkrijgen, vragen stellen,... over en rond de verschillende activiteiten die zullen georganiseerd worden.

Met actieve groeten,
Het A-team

PS: Hou al in het achterhoofd:
- 21 oktober: wijn proeven & bestellen (wijnactie)
- 4 november: wijn proeven & bestellen (wijnactie)
- begin december: Kerstmarkt (allemaal komen drinken!)
- 15 december: VCK-quiz in 't OC in Lichtaart
- 3 maart: VCK-fuif in de Druif
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

10:06:22 21/09/2006
oké koen, ik heb het in de activiteitenkalender gezet.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:27:24 20/09/2006
OK kogel door de kerk:

Nieuwe datum fuif 2007: Zaterdag 3 maart in zaal de Druif
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:56:24 23/08/2006
Op vrijdag 15 december organiseert VC Kasterlee haar 4de quiz. Deze keer is er gekozen voor een andere locatie nl. het Ontmoetingscentrum in Lichtaart. Hieronder vind je alle nodige info:

- Wanneer: Vrijdag 15 december om 20u00
- Waar: Ontmoetingscentrum - Schoolstraat - Lichtaart
- Deelnemers: 4-6 deelnemers per ploeg
- Kosten: 15 € per ploeg
- Inschrijven: telefonisch via 0497/107 192 of via mail vckquiz@yahoo.com

Inschrijvingen zijn beperkt tot 40 ploegen. Dus er snel bij zijn is de boodschap!
Jokke
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 63

23:51:51 11/01/2006
Ze zijn in aantocht
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

23:04:56 11/01/2006
De kaarten en reclame van de fuif is wel laat vinnek precies. Tis nog maar een maand...
As er affiches moeten worden gehangen, ik wil vrijdags wel is mee op kroegentocht gaan...
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

08:51:52 29/11/2005
Er waren wel wa afwezigen ja, en ik had ook gerekend op een paar helpers meer vanuit het bestuur, zoals vorige editie het geval was. Had ik da geweten, dan hadden er een paar wsl niet gequizt en gewoon komen helpen...
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:25:07 28/11/2005
Dan snap ik wel niet dat onze Steven nog aan het meekwissen was...

Want als ik het goed begrepen had vanop forum zou hij direct komen helpen indien volk tekort...

Waren er dan veel afwezigen van heren4 @ 5?

Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

09:54:43 28/11/2005
Verslag van onze quiz van Psychoburger, winnaar van vorig jaar die dit jaar 3de werden:

31 25/11/05 VCK Quiz Kasterlee
the one that needs some improving…

Quizzen is de activiteit bij uitstek aan het worden in het verenigingsleven om een beetje geld in het laatje te brengen. Een basisvereiste daarvoor is natuurlijk wel dat ik geen kwartier met een drankbonnetje hoef omhoog te zitten! En daar is meteen mijn grootste punt van kritiek: organisatorisch zat het best snor, op het te laat beginnen (meer dan 40 minuten) en de bediening na. De bediening was best wel vriendelijk als ze arriveerde, maar hopeloos onderbemand. En zo gebeurde het dat we telkens een nieuw briefje meegaven als onze vorige bestelling ter plekke geraakte. In een zaal met 35 ploegen is het geen excuus om meer dan een kwartier op een bestelling te moeten wachten. En, heren organisatoren, dit is inderdaad kritiek. Maar uit kritiek kan je leren. Als ik me goed herinner heb ik vorig jaar dezelfde kritiek gegeven op de quiz van de White Socks. En zie, dit jaar kregen ze van mij een uitermate goed rapport! Als dan ook nog de zuipschuiten van de Postiljon naast ons zitten, dan kan ik alleen maar besluiten dat er meer winst voor jullie ingezeten had mits een snellere bediening ;-)
De quiz begon met een opwarmronde, en dat was dan weer een pareltje om te doen. Het heeft even geduurd vooraleer alles op ons blad stond, maar we vonden het wel heel geslaagd. 20 foto’s konden in 10 duo’s opgedeeld worden: Queen (de groep) en King (Don King); Ken (Doherty, snookerspeler) en Barbie (Klaus Barbie); Bert (Anciaux, bleiter) en Ernie (Ernie Stewart, voetballer); Tarzan (Weismuller, acteur) en Jane (Demi Moore, GI Jane); Romeo (Alfa Romeo logo) en Juliet (Juliet Lewis, actrice); Hans (Otten, kwal) en Grietje (Dulle Griet, kanon); Janssen (Femke, babe) en Janssens (Patrick, politieker); Guns (Claudio Gewheer, volleyballer) en Roses (bloemen, nen bos); Water (Aqua, groep) en Boord (Herman, dood); Siegfried (Bracke, zagevent) en Roy (Orbison, zanger). Mooi gevonden en terechte pluim hiervoor. 10/10 en goed uit de startblokken.
Ronde 1 begon met “Ratzinger” die “Madagascar” inzegende als 3e grootste eiland op onze aardkloot met een een kopje “Juliennesoep”. “Stephen Roche” kreeg een “bypass” en reed vervolgens naar een thee-feestje in “Boston” met “Axel Nort” en “Rapunzel”. De tweeledige vraag begon met een “schwalbe” voor 1 punt, maar wij gingen voor de tweepunter “Turkey” in de bowlingsport. Op de tonen van de “White Stripes” noteerde ik de 11/11.
Ronde 2 en 3 gingen grotendeels aan mij voorbij dankzij de puzzelronde, maar we scoorden tweemaal 10/11. Een fragment van “Hans Teeuwen” werd onbegrijpelijkerwijze gemist en ook de volleyballer “Contreiras” verscheen niet op ons blad. Maar toch nog steeds op kop, met een nipte voorsprong op de Last Minutes featuring Jan Maxist.
In ronde 4 scoorde Louis een sterk punt via “Demenesez” ofzoiets als Brazilaan die in Londen neergeknald werd door de politie. Guy onderscheidde zich via het “Lac Rose” dat in Parijs Dakar de aankomstplaats vormt en de film “de indringer”. Ondergetekende wist dat “kamikaze” eigenlijk Goddelijk wind betekent, al is de link met Pearl Harbour me niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd. En toen ging het even grondig fout, aangezien we eenpunter “Sax” schrapten voor tweepunter “Lincoln”. De vraag was welke ex-president er op een briefje van 100 dollar prijkt. “Benjamin Franklin” dus, al is dat volgens onze bronnen (Jo, dus) geen president geweest is. Ook de muziek van “Passe Partout” bleef onbenoemd, zodat we met een flauwe 8/11 onze koppositie kwijtgespeeld waren.
De puzzelronde was best leuk, al misten we 2 opgaven op en redelijk domme wijze. Een anagram is trouwens iets heel anders dan een cryptogram, maar dit terzijde. “deze vis fopt U terwijl hij slaapt” = bedrog. Mooi. Maar niet gevonden. 8/10.
Tijdens de pauze gingen we even naar de sneeuw kijken. En jawel, hij lag er nog.
Na de pauze begonnen we met een alfabetraketronde, en die was redelijk pittig te noemen. Anaconda, Bouyeri (Mohammed B), Chemmitz (Duitse stad) en Djentopretroprotsk (of zoiets) als 3e grootste stad van Oekraïne. De tip met Club Brugge deed ons trouwens de das om, aangezien we daarom overschakelden naar Donetsk. Eastwood, Finding Neverland en Glaswegian (onze tweede misser) als inwoner van Glasgow. Daarna gingen we in een rechte, foutloze, lijn richting de Z via Homeros, Ikea-wet, joint de culasse, Kuala Lumpur, lachgas, Millwall, Noliko, Oberon, Popovic, Quivoila, Russell, Steinbeck, Tarte Tatim, Umbrië, Valetta, Whiplash, Xavier, Yang en Zambia. 24/26 en niet echt geremonteerd.
Ronde 5 begon met de orkaan “Rita” en ging vervolgens naar “Botswana”. Het woord “Quiz” ontstond als de betere practical joke en een gevaarlijke slang op een zwart-wit copie werd door ons als “(groene) mamba” genoteerd. Wat prompt afgekeurd werd, aangezien “zwarte mamba” het correcte antwoord was. Ja hallo, geef dan kleurencopies zou ik zeggen ;-) De wereldspelen vonden plaats in “Duisburg” en we keken vroeger wel eens naar de afgekorte versie van “Mobile Army Surgical Hospital”. De “voetbaloorlog” kennen we wel, maar de werken van “Cyrano De Bergerac” hadden we dan weer niet herkend. “Milou” is de Franse hond van Kuifje, maar “Jeremy” als Engelse broertje van Jommeke was voor ons een nieuw gegeven. Op de tonen van “de jeugd van tegenwoordig” noteerde ik een nieuwe 8/11 op ons blad, en zo zagen we de eerste plaats nog wat verder uit het zicht verdwijnen. Meer nog, uit de achtergrond kwamen de Hutsepotters stilaan opzetten. Postiljon was allang definitief teruggeslagen ;-)
Ronde 6 en 7 leverden 10/11 op, via de domme missers van “safari” als woord uit het Hebreeuws overgenomen en “VanderElst” als ontbrekende Gouden Schoen.
De fotoronde was als vanouds weer een ramp voor ons, met een povere 15/20 als resultaat. Niet herkend: Bikkenbergs (Nieuwe Bond, Craig, geschreven), Leko, Morel (vlaamsblokbabe) en VandeVeijre van Stubru. Tot slot ook een redelijk onherkenbare Ivan Basso gemist. Afijn, het is niet ons ding, maar dat wisten we al wel langer. De Last Minutes deelden daar de definitieve klap uit, met een fraaie 19/20 als score.
De afsluitende ronde deden we onszelf nog een beetje pijn, door de tweepunter “Van Garssche” te missen en aldus maar 9/11 te scoren. Hierdoor kwamen de Hutsepotters in extremis nog langszij en gingen ze ons nog voorbij in de stand.
Conclusie: leuke quiz die een beetje meer aandacht mag besteden op het organisatorische gedeelte volgend jaar.

En de kritiek is wel terecht te noemen, we waren idd serieus onderbemand!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

15:48:15 16/11/2005
jawel, toch wel!
Het wordt tijd dat ik dat nog eens van stal haal. Iedereens ogen zullen nu wel genezen zijn zeker?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:06:18 16/11/2005
Toch nie da geweldig T-shirt? Want dan zedde ineens al best verklede van den avond ok!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer