filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Dames 2

Ploegen - Dames

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Dames | refresh | vorige | volgende | terug
Dames 2
Ruudje
waterdrager

aantal berichten: 10

21:49:15 22/03/2004
Ik snap het al, 'k zal maar weer naar Brussel verhuizen zeker !!!!!

Oh was ik maar, bij moeder thuis geble-e-ven, oh was ik maar ....................... Nu weet ik wat ik kan zingen volgende week!
Ik zal bij Tievoc maar eens proberen!!!!

Dames 2, proficiat met de promotie en alle succes voor volgend jaar !!!
Daisy
fristi-slurper

aantal berichten: 1

21:07:00 22/03/2004
Proficiat met jullie promotie!!!!!!!

Amai ik ben zaterdag eens komen zien naar die trainer van jullie, ik heb van heel de nacht niet geslapen . Ik zou er toch alles aan doen om hem te houden , ik zou proberen om hem zo vlug mogelijk te laten tekenen want die kan overal aan de slag .
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

09:19:32 22/03/2004
Hey dames, PROFICIAT met jullie promotie !!! (waarom staat dit niet op de home-pagina?)
Nu kan jullie trainer niet anders dan blijven !!!
Ruudje
waterdrager

aantal berichten: 10

15:28:35 20/03/2004
Zeg, zeg, al die bestoefingen over de trainer. Zijn jullie wel zeker dat je op zoek bent naar een vervanger? Kan iemand wel een geschikte vervanger zijn? Als ik dat hier allemaal lees, begin ik serieus te twijfelen.
trien
fristi-slurper

aantal berichten: 6

14:37:17 20/03/2004
Weet nie hoe hij er uitzag als hij nog jong was, hij zat toen in den bak!

Kelly, met ons douchen durft hij niet, want dan moet hij zijn zwembroek uitdoen...
heumekes
fristi-slurper

aantal berichten: 1

20:04:06 19/03/2004
wie is dat eigenlijk diene sexy trainer.
is die echt al zo oud en nog sexy.
wat moet dat dan geweest zijn toen dat hem nog jong was
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

08:43:06 19/03/2004
Seg Trien, klopt het trouwens dat jullie trainer na afloop samen met jullie gaat douchen?
trien
fristi-slurper

aantal berichten: 6

20:58:04 18/03/2004
Goed idee, kom maar supporteren, meestal is er plaats genoeg!
Nu zaterdag om 20u in de sporthal van Kasterlee! Verwittig thuis al maar dat het laat kan worden!
Ruudje
waterdrager

aantal berichten: 10

19:13:01 18/03/2004
OK dame, ik probeer. Nu zaterdag is welliswaar een drukke dag voor mij. Wanneer moeten jullie nog spelen? Ik ben echt wel benieuwd wat het allemaal zal worden?
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

19:04:42 18/03/2004
Ik heb nog niet tegen jullie gespeeld, enkel veel over jullie ploeg gehoord, maar mijn bron ga ik niet prijsgeven!
Misschien kom ik zaterdag ook wel kijken, dan kan ik zelf zijn e-mail adres vragen,...
Hoe laat spelen jullie?
trien
fristi-slurper

aantal berichten: 6

18:52:06 18/03/2004
Ruud, ik zou zeggen, kom zaterdag eens een kijkje nemen, en oordeel zelf.
je zal zien: 10 toffe grieten, met een stel..... Vergeet vooral niet na de match een pintje te komen pakken, we zullen je met plezier onderwerpen aan een sollicitatiegesprek!!

Kelly, ik kan zijn mailadres niet zomaar zonder zijn toestemming op het web gooien. Ik zal van 't weekend eens informeren. Speel jij bij Gelvoc dan? Of heb je nog nooit tegen ons gespeeld??
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

17:06:29 18/03/2004
en ik ben op deze site terecht gekomen wegens interesse in jullie sexy trainer, hihi.
Heeft hij een e-mail adres?
Ruudje
waterdrager

aantal berichten: 10

17:01:25 18/03/2004
Wel dames 2, met mijn leeftijd zit het snor!
Wat betreft de sexy uitstraling zullen jullie zelf eens moeten oordelen!!
Wat het volleyballen betreft.
Ik was enkele jaren actief als trainer in een club in het Brusselse bij een herenploeg 2e gewest. We zijn pas verhuisd en ik was al van plan mij aan te sluiten bij jullie club. Het was ook vandaar dat ik op deze site terecht ben gekomen.

trien
fristi-slurper

aantal berichten: 6

16:45:54 18/03/2004
Toegegeven, 65 – 75 is overdreven.
Maar volgend jaar mag hij toch al 60 kaarsjes uitblazen! We hadden dan ook een originele verrassing voorzien (rara???), maar ja, spijtig, dat gaat nu misschien niet door…
Hij heeft wel nog niet officieel zijn ontslag ingediend. Mocht het ooit zo ver komen, dan gaan we het wel hard spelen, en hem verplichten om 7 maanden opzeg te doen.

Maar misschien heeft de Ruud wel zin in een verrassing?? Ruud, geen interesse om trainer te worden bij Dames II?
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

16:20:29 18/03/2004
Wablief is die zo oud ??? Ik zou hem hoogstens 55 jaar geschat hebben !

En hij gaat weg bij jullie of wat ? Hoe kan dat ???
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer