filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Dames 2

Ploegen - Dames

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Dames | refresh | vorige | volgende | terug
Dames 2
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

08:42:11 15/04/2008
Het was verschrikkelijk zaterdag, dit weekend moeten we het goed maken. Alles laten hangen zaterdag, veel te veel stress, nu zaterdag niks van dat en gewoon ons spelleke spelen. Van Power moeten we niet zone schrik hebben als van Rijkevoc! Hopen dat Rijkevoc zich aan zijn afspraak houdt en de volle pot pakt... Go champions!!
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

21:55:18 13/04/2008
Power heeft geen enkel punt gepakt in wegi, wat wil zeggen dat we los derde staan. Drie punten pakken volgende week en hopen dat Rijkevoc dat ook doet en dan gaan we ervoor in de eindronde
JanK
boozteam-member

aantal berichten: 53

22:27:51 10/04/2008
Er mogen ook supporters komen kijken op terrein 3. Daar spelen wij ook nog een matchke.
eva
cola-drinker

aantal berichten: 20

18:10:33 10/04/2008
Oooh, ik kan ni kome supportere ma ik zal zeker aan elle denke!

veeel succes!!!

Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

16:44:37 10/04/2008
Aan iedereen: oproep om nu zaterdag (12/04) om 18u af te zakken naar terrein 1 van de sporthal. Ge moogt blijven hangen in de kantine, maar dan heel hard roepen
We spelen voor de eerste plaats en zullen wat aanmoediging kunnen gebruiken!
Tot dan!
dames 2
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

09:54:01 08/04/2008

We hakken ze allemaal in de pan olé olé!!!
easy cheesy gelijk de zaterdag, gene druk en veeeeeeeeel agressie!!
kunnen we nog eens champagne spuiten in de douche
olé olé!!
Joke
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 35

23:04:12 06/04/2008
Jaaaaaaaaaaaa, dat voelen wij, jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat voelen wij... aan ons hartje, aan ons hartje! Ja, dat voelen wij, ja dat voelen wij... aan ons JEUGDIG hartje!


Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

22:10:08 06/04/2008
Als je eens heel blij wilt worden één goede raad: naar de stand bij ons in de reeks gaan kijken. En er dan even niet bij stilstaan dat wij ook nog naar Power moeten. Maar we hebben de titel dus terug in eigen handen
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

09:13:30 04/04/2008
Alles geven!!!
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

12:03:08 01/04/2008
Dames, de tabellen voor de eindronde zijn bekend en daarin kan je vinden dat ook de derde van elke reeks eindronde moet spelen. Dat geeft natuurlijk geen zekerheid, maar maakt de derde plaats toch al wat interessanter. Beerse heeft trouwens maar één setje afgegeven in wevok. We zullen het dus allemaal zelf moeten doen Niet dat we dat niet kunnen, trouwens vraag maar aan de mannen van de kwb
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

18:27:35 11/03/2008
Jippeliehappelie jippeliejahoo!!
We staan 'los tweedes'!! Rijkevoc werd een puntje afgesnoept dus we zijn opnieuw in de running voor de eerste plaats. Verder doen zoals gepland: alles winnen en dan komt alles op zijn pootjes terecht. Ons kennende zal de beslissing pas op de laatste set van de laatste match vallen... Kwestie van de spanning op te bouwen...
Proficiat dames en nu alles in stijgende lijn, ook ons zelfvertrouwen! :-)
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

09:43:34 08/11/2007
Nog steeds maar zesdes...
Had het gevoel, na de overwinning van zaterdag, dat we toch wel top drie stonden... Ik voel me bedrogen

Merci voor de "proficiat". Was leuk om nog eens zo'n matchke te kunnen spelen!
Miete
provinciaal kampioen

aantal berichten: 210

15:15:59 06/11/2007
Ik heb eens gekeken. Jullie staan op de 6de plaats met 14 punten. Proficiat trouwens met de mooie overwinning van zaterdag hé. Het ging vlotjes.
Sofialoren
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 31

11:16:01 06/11/2007
Dag dames

Ik probeer op de site van het gewest Turnhout de rangschikking te openen, maar deze site doet het precies niet meer zo goed... Iemand die toch weet hoeveel we na onze spetterende overwinning van zaterdag gestegen zijn? :-)

Over zaterdag gesproken: nog een dikke vette proficiat voor onze collectieve prestatie! Jaaaaaaaaaa dat voelen wij... jaaaaaaaaaaaaa dat voelen wij........ aan ons hartje, aaaaaaaan ons hartje!!
Kel
fristi-slurper

aantal berichten: 7

12:58:58 23/03/2004
Ik zie op de lijst van de trainers die zich aanbieden voor jullie ploeg een sollicitatie staan van de heer Joseph Peeters. Ik heb daar vroeger ook nog "training" van gekregen, hij is zeker een aanrader !!!

Ruud, waarom bied jij je niet aan via die lijst ??? Misschien raak je wel door de selectie-procedure en kan je naar de tweede ronde!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer