filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Dames 1

Ploegen - Dames

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Dames | refresh | vorige | volgende | terug
Dames 1
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

17:09:17 29/01/2006
Tijd voor een nieuwe rubriek: Ken je definitie... En de eerste in de rij staat hieronder.

Wat is een polyvalente zaal?
Lore
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 38

15:02:27 28/01/2006
ha die goele, jaja, twordt tege smash wel een goei matchke, ook voor de supporters, dus ge bent altij zeer welkom!!
Goele..
zuiperke

aantal berichten: 42

13:19:06 27/01/2006
Ha dames, morge tege smash.. Goei wedstrijd? (dan kommik wa vroeger..)
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

21:23:50 19/01/2006
Van mij hetzelfde, hé meid!! En drie dikke kussen erbovenop
lies
tooghanger

aantal berichten: 70

19:28:43 19/01/2006
Gelukkige verjaardag he Katrien!! Maak er een feest van....
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

15:39:30 16/01/2006
Dames, we staan derde, hé evenveel punten als puurs weliswaar, maar die hebben en match meer gespeeld en we hebben nog maar twee punten achterstand op ekeren
Miete
provinciaal kampioen

aantal berichten: 210

01:02:04 14/01/2006
heeft er iemand van de ploeg zin om de training van de meisjes D3 van mij over te nemen (voorlopig)? Of kent er iemand iemand die daar interesse voor heeft. Ik zal u eeuwig dankbaar zijn. xxjes
Lore
gelegenheidsdrinker

aantal berichten: 38

20:55:02 10/01/2006
ja jom, katrien, nu moete we u niemer zeh!!
nee nee, natuurlek nie!! ge blijft nog altij een toffe meid en bewijst u mar in de 2e ploeg dan!
Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

19:28:14 10/01/2006
effe een vraagske vanwege christof (mijn vriendje hé): hij moet volleybal geven voor zijn lesstage en is op zoek naar tekeningskes van volleyballers die hij kan gebruiken in excel en die min of meer in de juiste houding staan, als iemand hem daaraan kan helpen moogde da altijd laten weten (liefst zo snel mogelijk: christof is een man en schiet dus laat in actie)


En Katrien: voortaan gaan we dan nog een beetje harder supporteren hé, voor de dames 2, ik kan uw beslissing heel goed begrijpen. Ga der maar voor
Miete
provinciaal kampioen

aantal berichten: 210

00:01:17 10/01/2006
tuurlijk gaan we u nie vies bezien ofzo. Wel spijtig da ge nie meer mee komt trainen. En we gaan der mee heel de ploeg natuurlijk ook nog goe invliegen op uw vat hé. En samen met u op de vaten van de andere bijna 18 jarigen
katrien
fristi-slurper

aantal berichten: 4

17:38:36 09/01/2006
Ej dames..
Khem is wa te zegge!! tis wel nie zo'n goe nieuws.. en paar vans ons ploeg weten het al! Ik wou het zondag na de match zeggen maar ik kreeg het niet over mijn hart!!

De frits (trainer dames2) heeft zaterdag na de match aan mij gevraagd of ik voortaan niet mee zou traine met hun.. hij zei dak dan wel zou kunne spele enzowe en da ze ylek nog ne middeman nodig hemme.. ik was echt super hard aant twijfele want ik wou ok kei gere by ullie blyve.. ma khad dan toch beslote om voort bij dames2 te gan spele.. maar dan zouek 's woensdags nog mee ullie meegedaan hemme.. khoma na te zondag ist me een beetje teveel geworre.. ik was echt ik mag dus ook van thuis niemer 's woensdags kome traine!!

khoop echt da ge me een beetje versta.. ik denk da dames2 ok meer op mijn niveau is!! en khoop ok da als ge me nu tege komt nie lelijk na mij ga zien... khoop echt da we nog een maatjes blijve..

Iedereen véél succès mej de examens
Kus Katrien X

iris
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 61

14:39:53 09/01/2006
en dan nog iets,
volmar heeft vant weekend me 3-0 van retie verloren...
iris
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 61

14:38:10 09/01/2006
dat doet mij denken aan Kathleen en ons Loreke ... tzijn toch kadees he

Isje
provinciaal kampioen

aantal berichten: 200

17:47:57 08/01/2006
Ken je vriendinnetjes: (er zijn dus twee juiste antwoorden mogelijk)

het begon met vervolgens ging het ongeveer zo en heel de ploeg en het publiek deed

Voor de rest: slaapwel allemaal en veel succes met de examens voor zij die het nodig hebben
Miete
provinciaal kampioen

aantal berichten: 210

23:15:22 02/01/2006
wij starten vrijdag altijd om 19h (tot 21u) met trainen dus dat is geen probleem, en na ons is er steeds een veld vrij dus dat zou normaal ook geen probleem moeten zijn. Of is er met het nieuwe jaar iets veranderd, waarvan wij nog niets weten???
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer