filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

09:33:36 01/04/2009
Tja, het ziet er niet zo goed uit voor ons, we hebben het niet meer in eigen hand. Derde aankomen is weer zo ongelukkig, dan moet ge nen eindronde gaan spelen voor niks.
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

09:05:39 01/04/2009
zet eens een linkske naar dat filmken ajb.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:47:51 31/03/2009
Khemmet filmke just ok gezien... Amper springen en toch nog scoren... tja, da zal dan talent zen zeker?

Toch jammer dak het nie gaan kunnen tonen tegen onze vrienden uit Vosselaar... Ik heb nog een sociaal leven buiten het volleybal, in tegenstelling tot sommige anderen op dit forum...
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:33:43 31/03/2009
Amai, is uw inspiratie op of wa omdat ge de laatsten tijd zo persoonlijk wordt?
Op tv spring ik trouwens altij minder hoog dan int echt, daar kan de postiljon nog gemakkelijk onder! En tis pertang nog hoog genoeg om janetten gelijk u op hun tenen te blokken zenne!
En zie mij maar eens groen lachen:
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

19:18:12 31/03/2009
Tja jongens lach er maar mee, of is het een beetje groen lachen?
Deefke ik heb het filmke van Herentals is bekeken, daar kunt ge nog geen gazet ondersteken! En het enthousiasme straalde er ook ni echt af!
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

21:02:30 30/03/2009
Bwah, nen Bio-ingenieur zal daar wel tegen kunnen, zeker?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

20:17:18 30/03/2009
@NeoK: als de winnaar verdiend mag zijn, dan ben ik akkoord! Tot zaterdag!

Spijtig dat het seizoen bijna gedaan is, da Vosselaar-bashen begon just zo plezant te worden
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

20:14:03 30/03/2009
Ik denk dat we met sommigen wel overeen kunnen komen dat we met onze Harley Trapsonne gaan!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:47:00 30/03/2009
@Heren2: klopt dat daar een feestje is, dus alles is aanwezig om kampioen te spelen.

Nog lotje trek doen wie bob is (of met de fiets komen) en dat komt wel goed bij jullie.
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

19:03:42 30/03/2009
Inderdaad, 1 punt moeten we nog halen.
Al denk ik wel dat we het zo ook wel zullen hebben, ik verwacht dat Rijkevoc wel een tie breakske zal moeten spelen tegen Volmar, en Herenthout kan dan nog op gelijke hoogte komen maar aangezien wij dan 14 3-punters gewonnen hebben en Herenthout maar 13 zijn wij kampioen.
Kom maar zien Koentje, naartschijnt is er daar een feestje achteraf!
En het niveau van 1ste ligt niet veel hoger dan dat van 2de enkel de toppers, maar toch blijft 1ste een moeilijke reeks om uit te geraken, maar het blijft wel ons doel! Met de nieuwe transfers zou ons dit zeker moeten lukken!
NeoK
fristi-slurper

aantal berichten: 2

18:59:08 30/03/2009
Goeiedag,


Als speler van herenthout en lezer van dit geweldige forum (sinds de winterstop + de leuke verslagjes, ga ik bij deze ook eens iets schrijven.

Idd, we zijn onder de radar door gevlogen tot aan de plaats waar we nu zijn, tegen kasterlee zal nog een heel zware match worden... in kasterlee hebben we niet het kasterlee gezien denk ik... Op fixit hebben we een beetje geluk gehad dat we daar geen punten hebben laten liggen maar al bij al, mooie winst daar in kalmthout. Wij hebben idd de beste papieren voor de 2de plaats maar aan elk schoon liedje, mooie film , goed geschreven boek, ... daar komt een eind aan... (helaas worden mooie jonge geile meisjes ook oud en versleten... dit terzijde!) Vosselaar is misschien de verdiende kampioen in onze reeks! Alleen helaas dat we daar 2x met een vertimmerde ploeg tegen moesten spelen en 2x nipt verloren met 3-1... Onze ambitie was in eerste instantie erin blijven (omdat we net zijn opgegaan)... Voorlopig spelen we de finale van beker van herentals (Wauw!) en spelen we nog mee voor een 2de plek en misschien wel een eindronde... Ons seizoen kan helemaal niet meer stuk zelfs al eindigen we nog 5/6des.

Hierbij onze ambities enz eens voorgesteld. Hopelijk een mooie match zaterdag... en moge de winnaar verdient zijn!

Groetjes
Koentje
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:45:38 30/03/2009
Hela Koen, het Orakel van Kastel had pertang voor den terugronde nog gezegd dat er opgepast diende te worden voor Herenthout. Ik denk nie dat die al veel punten hemme laten liggen in den terugronde, en die zijn idd onder de radar doorgevlogen en vrolijk naar den top 3 gefietst!

Als ge het resterende programma bekijkt, heeft Vosselaar eigenlijk op papier het zwaarste. Maar 1 puntje halen uit 3 matchen zal wel geen probleem zijn zeker? Tenzij de titelkoorts toeslaat natuurlijk...
Herenthout mag nog tegen de 2 degradanten spelen, dus hebben imo de beste papieren voor de 2de plaats. Rijkevoc, Volmar en St-Jans moeten nog onderlinge duels uitvechten, en daar zal wel ergens een tie-breakske tussen zitten waardoor H'hout profiteert. Met onze huidige vorm zie ik ons daar ook geen punten gaan halen, maar motivatie kan natuurlijk veel goedmaken... Ge weet nooit!

Herenthout - Kasterlee
Smash - Vosselaar

Herenthout - Dessel
Kasterlee - Vosselaar

Vosselaar - Rijkevoc
Olen - Herenthout

Volmar speelt nog tegen Rijkevoc en Sint-Janskring.

Sint-Jans nog tegen Volmar en Schilde.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

10:34:14 30/03/2009
pas maar op Dijck, wie weet krijgen we zaterdag weer een dikke 3-0 op ons neus. Die mannen van Herenthout hebben mooi parcour afgelegd in stilte. Niemand had dit verwacht van die mannen, maar ze doen het wel.

Voor het seizoen was iedereen bang van Smash, maar die mannen hebben het wat laten afweten...
Ze zullen zaterdag Vosselaar mogen proficiat wensen als eerste. Misschien kom ik wel eens even kijken (vlakbij thuis) als ik uit mijn zetel geraak, of als ik al terug ben van Herenthout natuurlijk.

Volmar had ik wel van boven verwacht, al ben ik verschoten van hun prestatie in Vosselaar. Bij ons thuis moeten ze toegeven dat ze wat geluk hebben gehad dat we het niet afgemaakt hebben (al hebben ze toen ook wel hun sterkte laten zien)

En idd, niemand die eig echt erbovenuit steekt. Vosselaar vooral geprofiteerd van andere ploegen die om verschillende redenen punten hebben laten liggen. Maar je moet het toch maar doen, dus zowieso terecht. En ik zie die mannen ook wel potten breken in eerste prov, want daar is niveau toch niet zo hoog van hetgeen ik dit jaar gezien heb op enkele uitschieters na.
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

10:28:14 30/03/2009
Amai Herenthout??? Snap ik niet goed da die zo hoog staan.

Volmar winnen van Vosselaar verbaast me niet. Vind ik een sterke ploeg! Mogelijk de sterkste van de reeks, als ze volledig zijn tenminste. t' Is moeilijk een beeld daarvan te vormen als ge maar 2 keer een ploeg ziet spelen... Zo heb ik na ons zabber van Rijkevoc men mening over die ploeg ook sterk moeten veranderen.

Algemeen vind ik vosselaar terecht kampioen, al vind ik de straat voorsprong die ze (nu misschien niet meer?) hebben in't klassement wel overdreven. Ik vind niet dazze er echt bovenuit steken. (Dat zijn trouwens toegewijde mannen, op ne zaterdagavond om 24u al thuis voor 't PC'tje zitten. Of hebben onze bio-ingenieurs allemaal blackberrys...? )
Ik denk da de rest gewoon meer met de punten heeft gemorst.

En het is inderdaad een interessante reeks gebleken mee 4,5 ploegen bovenaan die aan elkaar gewaagd zijn. Hopelijk volgend jaar vanhaar vandatte!!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:47:53 29/03/2009
Dan kunnen ze kampioenschap in Smash gaan vieren he. Al denk ik dat ze nu al wel zeker zijn.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer