filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

22:23:08 21/12/2008
Als we in de top 5 aankomen is ons seizoen geslaagd. Spijtig genoeg stopt onze oudste speler volgend jaar en moeten we op zoek naar nieuwe spelers. Eigenlijk zijn we al 3 jaar opzoek, telkens zonder succes. Als er niemand bijkomt, zijn we genoodzaakt de ploeg op te doeken. Dus, als jullie nog iemand kennen die op zoek is naar een ploeg, mag je het hier altijd laten weten.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:19:14 21/12/2008
ja Jinxit, knappe prestatie.

Na vorige week wist ik dat Vosselaar nog steken ging laten vallen. Ik vond ze echt niet super, al blijf ik ze wel bij de top 3 rekenen (en zelfs grote kans op titel) in onze reeks, ze hebben wel een paar goede spelers.
Maar ik denk persoonlijk dat ze soms dikke moeite hebben om tegen hun 3 de ploeg (in andere reeks 2de prov) te winnen...
Wij hadden gewoon 2 weken een off day.

En dat jullie meer in je mars hadden dan in de match tegen ons wist ik ook wel, toen hadden jullie veel pech.

Het gaat nog spannend worden, ik vind dat er veel goede ploegen inzitten, en alles ligt idd terug open - zeker nu misschien Herenthout met versterkte ploeg kan aantreden in 2de prov (ze moeten nog 2 keer tegen ons, wat in hun voordeel kan spelen).
Maar van ons hoeft er niemand echt bang te hebben, tenzij dat we graag eens tegen Sint Jan en Vosselaar zouden winnen (en indien niet, tsja so be it he).

korte pronostiek (pure gok natuurlijk):
1. Vosselaar
2. Sint Janskring
3. Fixit/Rijkevorsel
5. Ekeren/Kasterlee/Smash/Herenthout
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

15:17:25 21/12/2008
Mooie prestatie jinxit...
Nu herenthout in eerste provinciale mss opgedoekt word zal er mogelek nen extra stijger zijn he!
Kan nog een leuke strijd worden in die reeks... Gisteren ook gehoord da die van vosselaar me drie-nul komen winnen in kasterlee
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

14:41:20 21/12/2008
Smash moet nu elke thuiswedstrijd die ring eraf vijzen. Dat had dieje scheidsrechter tegen Schilde ook kunnen vragen natuurlijk ipv niks te zeggen en het gewoon op het blad te zetten.

Gisteren gewonnen tegen een zwak Vosselaar, mannen zijn zelfs niet meer in de kantine geweest. Daar kan natuurlijk een gegronde reden voor zijn, als dit niet het geval is, vind ik het op niet veel trekken.

Mannen van Schilde kregen tegen ons ook 2 gele kaarten, 1 keer voor te veel tegenspraak en 1 keer voor een fles water in het publiek te werpen, toevallig tegen de vrouw van den 2e scheidsrechter.

Competitie ligt idd terug open, kunnen jullie terug voor die 1e plaats gaan, alhoewel ik in de wandelgangen reeds heb gehoord dat dit niet jullie bedoeling is.

Greetz from Veussel



JanK
boozteam-member

aantal berichten: 53

14:13:02 21/12/2008
Na Vosselaar in Rijkevoc is ook St.-Janskring onderuit gegaan. En dan nog wel thuis tegen Volmar met 0-3.
Dus zijn wij de winnaars van het weekeinde!
Nu kunnen de feesten zeker beginnen!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

13:17:21 21/12/2008
proficiat Toon,
Ook aan heren 2, want vosselaar heeft drie punten laten liggen in Rijkevoc...

En nog meer klucht van de bond... Herenthout en Mevoc worden volledig uit competitie gezet door het niet in orde zijn van een spelerslicentie! De bond heeft nu pas gezien dat deze niet in orde was, de speler was zich van geen kwaad bewust! strafmaat: algemene forfait, wat dus ook inhoud dat die ploeg er volgend jaar ook niet meer kan starten geloof ik!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

13:40:52 20/12/2008
Bedankt voor info.
Ja toch straffe zaken, ik ga akkoord dat er afspraken moeten zijn, maar tegenwoordig maken ze zoveel regels, dat ik me afvraag of er nog plaats is voor kleinere regionale clubs (ok Smash is nu niet zo'n kleine club, maar uiteindelijk kan toch niet iedere club een sporthal zelf zetten).
En ik ken zalen (bvb in Halle Zoersel waar jaren - en misschien nu nog- prov volleybal mogelijk is, met volgens mij toch meer hindernissen als dit)

Ik vind het wel erg voor smash, en vraag me af wie er van de bond een homologatie heeft afgegeven.

Tsja ik ken het hele verhaal niet, dus kan er ook niet echt over oordelen.
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

11:59:16 20/12/2008
Zij hebben idd forfait gekregen vanwege de basketbalring die achter het plein hangt. De scheidsrechter heeft dit op het blad geschreven, gevolg : forfait. Dus niet alleen match verloren, die ze met 3-0 hadden gewonnen, ook nog eens een strafpunt aan hun broek. Als je hun punten optelt : 12+4+3 = 19, er staan er slechts 18 in de rangschikking.
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

14:38:34 15/12/2008
dan moeten wij ook wel zorgen voor wat muzikale ondersteuning vind ik.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

13:07:21 15/12/2008
Ik vond het wel leuk zo een orkestje naast het veld

Die mannen hebben dat al meer gedaan denk ik.
Ze mogen in ieder geval de verplaatsing naar Kastel zeker mee maken
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

10:20:19 15/12/2008
Wanneer was dat dan? Vant weekend hebben ze verloren met 3-2 van Olen.

Bij ne forfait krijgde niet gewoon 0 punten, maar hebde normaal ook nog een strafpunt aan uw been. -1 dus.

Soit. We moeten vooral naar Vosselaar en Sint Janskring kijken denk ik.
JanK
boozteam-member

aantal berichten: 53

10:05:57 15/12/2008
Smash heeft inderdaad ne forfait gekregen. En nog wel tegen Vos Schilde. Volgens de stand is de uitslag van 3-0 omgezet in 0-3, zonder aftrek van een strafpunt. Smash dus 3 punten kwijt en Schilde 3 punten erbij.
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

19:30:36 09/12/2008
het zal zeker niet gemakkelijk zijn. Die mannen staan niet voor niets eerst he.
Als we op het veld komen, wil ik wel spelen om te winnen natuurlijk. Maar dat zal iedereen wel hebben zeker?
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

11:37:48 09/12/2008
ja zoals Toon zegt, voor ons hoeft winst niet echt, maar we moeten wel een deftige prestatie neerzetten.

We hebben nog iets recht te zetten tov vorig weekend.

Maar ik verwacht een heel sterk Vosselaar, het zal niet makkelijk worden.

Dus alle supporters op post om 19u in Vosselaar.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

17:00:53 08/12/2008
Heel de match de klootzak uithangen en dan den Hans in die manne hun kleedkamer smijten, en liefst naakt...
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer