filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
JanK
boozteam-member

aantal berichten: 53

20:32:04 02/01/2009
ja, mee een fles champagne gaan die mannen nie smijten hé
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

17:15:26 02/01/2009
Aan iedereen de beste wensen voor 2009.

Voor Schilde begint het jaar al goed, zij mogen op 15 januari voor de klachtencommissie komen wegens het werpen van een fles water naar de vrouw van den 2e arbitter en agressie na de match. Wij mogen gaan getuigen .

Verder hoop ik nog op een sportieve terugronde en op een spannende competitie.

Grtz

Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

13:34:25 27/12/2008
Ja hoor dave overgeef, als jullie ooit eens moesten verliezen zal het alleszinds niet aan jou gelegen hebben!
Dank aan Jinxit.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

17:39:14 23/12/2008
Och ja, en ast da nie is komen ze wel mee ander uitvluchten af zeker? Maar 1 keer trainen, zieke spelers,... allemaal zever in pakskes is da. Ipv gewoon toe te geven dat den tegenstander beter was op da moment, is da zoe moeilijk? Vind het erg klein dat ge u verstopt achter flauwe uitvluchten, want die kan iedereen wel vinden na een nederlaag. Ik hoop trouwens da uw ego in onze sporthal geraakt voor de terugmatch, want anders hedde nog ne forfait aan uw been ok!
En wat da winnen zonder setverlies betreft: come and get it!
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

17:03:29 23/12/2008
Spijtig genoeg moet ik de Heren van Vosselaar gelijk geven. Ik heb de kleedkamers gezien, wist niet dat ze jullie daar gestoken hadden. Dit ligt uiteraard aan de zaaluitbaters en de sjotters die daar gezeten hebben, ik ken de mannen, ze gaan er nog van horen.

Verder zijn wij een van de enige gemeentes van de Noorderkempen waar de gemeente nog geen sporthal heeft. De uitbaters kunnen momenteel geen nieuwe vloer betalen, alhoewel dit , zeker voor de volleybal, nodig is.

Via deze weg mijn excuses voor de slechte accomodatie. Wat de wedstrijd betreft, moet ik toegeven dat het misschien geen zwak, maar een verzwakt Vosselaar was .

In ieder geval, ik hoop dat we bij jullie op een schoon plein kunnen komen spelen, in een propere douche kunnen douchen, tegen de volledige ploeg mogen spelen en achteraf veel pinten mogen pakken, het is nl. de laatste wedstrijd van het seizoen.

GRTZ
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

00:52:11 23/12/2008
Nee want in rijkevorsel hebde niets meer gedronken en twas niet zo lang na de match, al hoeft dat geen referentie te zijn!!
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

00:14:11 23/12/2008
@ vcv
Om dan nog niet te zwijgen van de staat van het veld zelf!
Putten in de grond die dan maar overplakt worden met tape,
scheeltjes van putjes voor palen (gok ik) die 1cm uit de grond steken
en dus ook maar overplakt worden zodat ze er niet uitvielen.
Een forfait zou hier dus meer op zijn plaats zijn dan in Smash!
In Rijkevorsel kunnen blessures onstaan en ik denk in smash niet! (tenzij er natuurlijk iemand zo stom is om tegen een basketring te springen!)

En dan hebben we het ook nog niet over een onterechte gele kaart!
We hebben al voor meer gewoon waarschuwingen gekregen.
En als laatste wil ik nog even zeggen dat wij met een halve jeugdploeg zitten die maar 1x in de week kunnen trainen,
en zoals de meestel wel weten heeft jeugd meestal veel training nodig.
Daarbij komt nog dat we met een geblesseerde middenman zaten die niet voluit kon gaan en een passeur die een uur voor de match zijn voet nog had omgeslagen.
En in Herentals hebben we een zwakke match gespeeld omwille van een grieperige hoofdaanvaller en een hoek-receptie met zware valling.

En aan wannes, degene die gezegd heeft dat wij in Kasterlee komen winnen zonder setverlies zal wel iemand zijn die genoeg gedronken had. Zoals de meesten van onze ploeg die avond!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:48:41 22/12/2008
Toch effe vermelden dak er voor niks tussen zat...
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

17:20:45 22/12/2008
nog 4
:-)
Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

16:46:52 22/12/2008
En hoeveel reacties moet ik hier plaatsen om van dieje fristi-slurper af te zijn, ik drink namelijk liever chocomelk.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

16:02:10 22/12/2008
tx Hans
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

15:50:00 22/12/2008
verdiend
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:30:08 22/12/2008
ja Hans zal dan verschil in interpretatie zijn he...

1-1 in sets, en in set 3 staan we 13-17 voor..., in set 4 staan we 17-21 voor...

Maar jij was wat ziekjes die week zeker

Nee natuurlijk zijn Vosselaar en week voordien Sint Janskring verdiend gewonnen, ze hebben allebei een goede jonge ploeg. Maar ik verschiet toch niet van hun verliesmatchen dit weekend... dat wilde ik ermee zeggen.

Hadden wij gespeeld zoals voordien of zoals laatste 2 sets van zaterdag, dan hadden we gewonnen, daar ben ik zeker van...
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

15:27:11 22/12/2008
@Koen, wij hadden mss wel nen off-day, maar toch zijn we terecht verloren vind ik. Zou het graag rechtzetten in den terugronde, maar dan zullen we wel uit een ander vatje moeten tappen.
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

23:18:29 21/12/2008
de spelers van rijkevoc zullen altij wel ergens een plek vinden, maar in dezen tijd nie evident spelers te vinden! Mss eens bij de mannen van herenthout horen die door de bond harteloos aan de kant zijn geschoven?

blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer