filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:07:21 18/01/2009
Herenthout over gans de wedstrijd bekeken idd verdiend gewonnen, al blijf ik een wrang nagevoel hebben over set 2. Scheidsrechter gaat op een wel erg ongelukkig moment 3 keer in de fout (geschepte bal -> zegt hij van dat het eerste aanraking is, maar bij mijn weten mag je hem dan nog niet van de grond tot midden van u lijf meescheppen..., dan pas afgeblokt => niks van zegt hij, maar dan had hij ook moeten achterspeler fluiten, want dan zou onze passeur nooit de bal tegen de handen van een voorspeler mogen duwen..., en dan een bal binnen die hij buiten geeft).
Ik zeg zeker niet dat we met die punten wel gewonnen hadden, maar de match had er anders kunnen uitzien, want het zat er in, in de 2de set...

Proficiat aan Rijkevoc trouwens, dat had ik niet verwacht, de winst tegen Smash. Ik was er echt van overtuigd dat Smash gelanceerd was om een zware reeks neer te gaan zetten, al is het in Rijkevoc zowieso niet makkelijk te gaan winnen (dat zullen we binnenkort wel merken :-) )

voor de rest geen onverwachte uitslagen.

Volgende week eens een rust weekend, en daarna opnieuw ons niveau van voor Sint-Janskring terug vinden.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

14:08:04 15/01/2009
Wellens, werk aan de winkel jom!
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

09:28:22 15/01/2009
Kunde da niet veranderen in "blazerke"???
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

07:56:06 15/01/2009
Die "heren2" nickname is wel verwarrend anders.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

17:59:13 13/01/2009
Amai, da leeft hier noggal! Wilt er iemand ok nog volk gaan ronselen bij onze vrinden van Schilde? Dan kunne we't mss ook eens over champagnevolleybal hebben, niewaar meneer K.C?

Sint-Jan
fristi-slurper

aantal berichten: 2

16:15:02 13/01/2009
Hier zijn precies al veel ploegen van onze reeks vertegenwoordigd. Dan zal ik mij namens Sint-Janskring ook eens registreren.

Zondag een vrij slechte match van ons, er ontbraken wel twee mensen (passeur, hoekaanvaller), maar de eerste twee sets waren we duidelijk nog niet wakker en terecht verloren. Vanaf 3de set zijn we terug in de match gekomen en hebben we de situatie rechtgezet.

Spijtig van de verloren match tegen volmar, ik en de andere hoekman waren geblesseerd, en we moesten volk gaan ronselen in onze andere ploegen om een volledige opstelling te bekomen.

Volgende week thuis tegen Fixit Wuustwezel, één van de twee ploegen waartegen we in de heenronde zijn verloren, dus we hebben nog iets goed te maken.

Het zal in ieder geval spannend worden dit seizoen, vrij veel ploegen vanboven die aan elkaar gewaagd zijn!
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

09:24:11 13/01/2009
Waar sta Volmar eigenlijk??
Daar spreekt niemand over.

Vond ik eigenlijk de beste ploeg die we al bekampten...

Zen we gevleid gaan winne imo...
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:45:17 12/01/2009
"En jullie zijn in Olen gaan verliezen"

=> We hebben een puntje afgegeven thuis tegen Olen, en het kan zijn dat we ginder gaan verliezen, maar bij mijn weten zijn we nog niet in Olen gaan spelen ...

Ik denk dat jullie naar niemand moeten kijken, zoals ik al zei zie ik jullie kampioen spelen in 2de prov dit jaar.
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

20:11:36 12/01/2009
@ Deef overgeef

U bent welkom op ons forum... hou er wel rekening mee dat wij een harde kern hebben.
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

20:10:26 12/01/2009
Zeker aangezien Vosselaar die match dan toch met hun reserven hebben gespeeld,
de passeur is geblesseerd aan de enkel en de opposite sukkelt met een scheenbeenvliesontsteking. Toch hebben we het er goed vanaf gebracht...
Een setje wil trouwens niets zeggen... Als je onze statistieken bekijkt zijn er nog maar 2 matchen zonder setverlies en toch nog maar 1 verliesmatch.
En jullie zijn in Olen gaan verliezen. Ik moet nu wel zeggen dat er weinig opslagdruk kan gezet worden aan de kant van de judozaal, en neen dit is geen excuus! Ik ben er zeker van dat er bij jullie ook zijn die er zo over denken.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

10:30:16 12/01/2009
toch wel straffe uitslagen, Vosselaar laat setje liggen in Olen (ok zonder gevolgen) en Sint Janskring laat toch puntje liggen.

Ik denk dat ze toch rekening moeten houden met een goed terugkerend smash.

Jinxit
cola-drinker

aantal berichten: 25

09:28:47 12/01/2009
We zijn 3-1 gaan verliezen in Herenthout, ze speelden een pak beter dan bij ons. Het is een jonge ploeg met eeen brede kern, vind het wel raar dat de coach zijn beste speler ( nr 3) 2 sets op de bank laat zitten. Als ze in vorm zijn, spelen ze dus degelijk volleybal, denk toch dat jullie er 2 keer tegen gaan winnen.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:43:57 10/01/2009
Pff, dan moet ik daar wer nen account gaan aanmaken, da zennek veuls te lui veu!
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

07:23:43 10/01/2009
ge kunt mss eerst op hun forum wat keet gaan schoppen?
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:42:36 09/01/2009
En da wier hier tijd dat da forum is bebon te macheren! Alleen zeunt dat de manne van Vosselaar al afgehaakt hemme, het begon just plezaant te worre!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer