filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 2

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 2
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

13:51:52 03/03/2009
Jéfen, dat behoud zal geen probleem zijn. We hebben al heel het seizoen vooral naar boven gekeken want daar ver beneden, dat was niet veel soeps.


P.S. Meestal wenst men iemand succes met iets ipv voor...
Jéfen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

12:05:15 03/03/2009
Ai ai anoniem (of moet ik zeggen gunzer?).. Zo'n dt-fouten gaan maken op een vreemd forum is nie goe voor het Vosselaarse imago he . Turnhout is inderdaad een "kaai" ploegske, 3e ploeg van Vosselaar heeft dat in de kwartfinale ook aan de lijve kunde ondervinden!

@ Heren 2 Kasterlee, aangezien jullie niet willen overgaan wens ik jullie alvast veel succes met de strijd om het behoud
Gamma-Boy
waterdrager

aantal berichten: 18

22:33:53 02/03/2009
@anoniem: Dat is het juist: Momenteel halen we slechts een niveau waar we in 1P mee kletsen krijgen. We kunnen m.i. wel mee in 1P mits een volledige toewijding van heel de kern met o.a. 2x per week trainen. De meesten kunnen en/of willen niet en hebben reeds andere prioriteiten. Dus waarom ervoor spelen?

P.S. een ploeg die niveau behaalt...
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:54:54 02/03/2009
dan heb ik al een idee wie ge zijt.

In ieder geval ligt de weg nu wel open voor de dubbel voor jullie he.

Al is Turnhout niet te onderschatten. Als ze op dreef zijn, zijn ze wel goed. Maar jullie ook natuurlijk.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

20:30:54 02/03/2009
los van het feit dat ik het niet eens ben met je uitleg, is het ook maar zwak om anoniem iets hier te komen zetten. Neem ten minste een nick name,ook al kennen we je dan nog niet.
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:31:49 02/03/2009
ivm bvt: nee niet echt. Daar hadden we echt wel graag in verder gegaan. Turnhout is verdiend gewonnen. Ze hebben niet voor niks al wat ploegen uitgeschakeld dit jaar en vorig jaar.

We moeten dringend herbronnen. Zoals we nu spelen, gaan we niet veel meer winnen, en gaan we nog dikwijls slaag krijgen.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

18:48:55 02/03/2009
Wij zijn aant uitbollen en in 1ste provinciaal spelen alleen janetten...
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

09:18:45 20/02/2009
Zo ist Dave. En als ge zelf een van die overblijvers zijt, dan kunde dat gerust uitspreken.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

00:48:31 20/02/2009
Ge moet een kat een kat noemen. En alst slecht is, dan mag/moet da gezegd worden. We zijn tenslotte gen klein joeng mer!
Heren 2
cola-drinker

aantal berichten: 20

17:39:17 19/02/2009
Bijzonder slecht spel van de overblijvers... Goede manier om u reserven te motiveren!
We zullen toch tot het einde moeten vechten om kampioen te kunnen spelen hoor.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:59:55 19/02/2009
Winnen tegen wie de in de heenronde verloren, en een 4de of 5de plaats is voor mij meer dan genoeg... Geen zin in een heel jaar op de doos krijgen in 1ste eigenlijk.

Vosselaar is idd kampioen, daar ga niemand mee over geraken, tenzij ze zelf ook nie willen opgaan natuurlijk. Ik gok op St Jans als 2de en de rest zal voor de 3de plek moeten strijden.
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

08:45:37 19/02/2009
en laat ons realistisch blijven: Vosselaar is zo goed als kampioen.
(niet dat wij niet tegen jullie gaan winnen zenne )
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

08:43:49 19/02/2009
Heeft weinig met underdog positie te maken. De meerderheid in ons ploeg wilt niet opgaan dus als het er op aan komt zie ik ons nog wel bewust wat steken laten vallen. Alhoewel dat het hoogstwaarschijnlijk niet nodig zal zijn na die vier verliesmatchen waar we er wel voor gingen. Een aantal basisspelers die we in de laatste verliesmatchen misten en bijzonder slecht spel van de overblijvers ligt aan de basis van deze verliesmatchen. Soit, ben zelf van het principe dat ge elke match moet spelen om te winnen en alles moet geven. Als dat desnoods betekent dat we moeten opgaan, moeten we dat er maar bijpakken. Maar 1 keer per week blijven trainen is natuurlijk niet ideaal in 1ste. So be it.
geen
fristi-slurper

aantal berichten: 4

19:38:57 18/02/2009
Ik wil toch wel even reageren op het orakel van Kasterlee (de Koen)
Vosselaar 2 is nog steeds geen kampioen en we zullen heel hard moeten blijven werken willen we goede resultaten blijven behouden. Iedereen verstopt zich graag in een underdogpositie en jullie(Kastel) kunnen er heel wat van. Ik denk zelf dat jullie een erg goede ploeg hebben en ben wel verschoten hoe jullie de terugronde zijn gestart. In ieder geval, nog veel succes en zie dat je ook in de finale van de beker van Turnhout geraakt. Misschien zien we elkaar daar nog eens op neutraal terrein. Groeten Jo DC
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

22:25:50 17/02/2009
Dan woek nog liever zelf 3de dan da Smash da wordt, al ist maar om uw ongelijk te bewijzen!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer