filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

00:49:54 12/09/2009
Ik mis de thuismatch tegen het vlaams beloftenteam... Ik geloof op 15 november!
Aan de beker doen we niet mee geloof ik!
Ik zal nummer, naam, positie en geboortedatum in mail doorsturen...
wellenzio
provinciaal kampioen

aantal berichten: 247

16:18:22 11/09/2009
wat bedoel je met huidige kalender? Dit zijn alle competitiewedstrijden die ik heb doorgekregen. Bedoel je bekerwedstrijden? Die staan er idd nog niet op!

En indien geweten, graag spelersnummer en geboortedatum (indien gekend), maar vooral het spelersnummer moet ik weten.
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

15:33:33 11/09/2009
Beste Koen en verdere geïnteresseerden...

We zijn versterkt met drie spelers en er is een trainerswissel gebeurd!
Danny Adriaensen is de nieuwe trainer met Peter Dierckx als assistent, Stefan Vanherck is nieuwe midden (hij komt van bovoc), Nick Luyten is erbij gekomen als receptie-hoekspeler (komt van smash ot maar is reeds enkele maanden out, we zullen heb pas actief bezigzien in de terugronde vermoedelijk).
Dan is er in laatste instantie nog Pieter bijgekomen... Hij komt over van lier als receptie hoek
Verder nog het goede nieuws zeer af en toe een actiefe Pe aanwezig te hebben op training...

De huidige kalender is trouwens nog niet volledig op de site...

groeten
Wannes
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:49:36 04/05/2009
misschien moment dat men al even in de kaarten laat kijken hoe de ploeg er volgend jaar gaat uitzien?

Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

14:20:26 29/03/2009
Alweer knappe prestatie van onze Heren1 op verplaatsing.

Doe zo verder gasten
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:17:10 22/03/2009
Proficiat jongens

Het lijkt allemaal makkelijk, maar is het zeker niet. Knappe prestatie.

wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

22:57:58 16/03/2009
Daar geef ik je gelijk in... twaren nie de 'dikke nekken' vant tstad waar ze het wel eens over hebben! Integendeel... een enorm contrast met vorige week, ook sportief natuurlijk! Iets wat sowieso wel meespeelt!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

21:17:11 08/03/2009
Ja ik vond nu ook wel dat die eerste scheidsrechter een doetje was hoor. Tegen de jonge leeuwen van Kasterlee durfde hij zonder schroom zijn gezag tonen, en tegen de uitbundige leeuwen van Hees zweeg hij.

Sportief gezien was Hees niet slecht, maar kwa mentaliteit stel ik er me toch wat vragen bij, ik vond het er bij momenten over. Maar zal wel aan mezelf liggen, al ben ik zelf ook soms iets te, en heb ik door de jaren heen al redelijk wat agressieve ploegen gezien. Dit had ik nochtans nog niet gezien.
In de reserve match had ik al het gevoel van "zijn ze toneel aan het spelen, of is dit echt"
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

17:02:00 19/02/2009
Het is "heeft verslagen". Tenzij ze er een artikel over hebben geschreven tenminste...
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

00:10:07 19/02/2009
enthousiast en gemotiveerd Ham????? Daar ben ik het nu ook niet helemaal mee eens! Net zoals de motivatie er bij ons zeker ook wel was, net als de intentie om enthousiast te starten, maar als er dan wat individuele fouten gebeuren missen we momenteel de zelfzekerheid om direct te herpakken...dus idd langs onze kant was het echt niet zo goed en valt er niet veel goed te praten (kijk echter wel met welke ploeg we moeten spelen, dusty is op elke positie bijna de eerste invaller behalve in het midden)... Niet vergeten dat Ham de laatste weken ook Mortsel en Elen heeft verslaan he!! Nu twee weekjes rust en dan er weer keihard tegenaan!!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

08:31:14 06/02/2009
Ok geen probleem, is zelfde voor mij hoor. In ieder geval hoop ik dat het een leuke partij wordt en dat we nog even kunnen komen kijken, als onze match op tijd gedaan is...
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

19:49:58 02/02/2009
Ah ja, als ge toch maar van Re'ie moet komen! Daar kunde gemakkelijk binnendeu henne!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

15:25:04 02/02/2009
@Sic: vergeet aan u troepen niet te melden dat ze hun "goet-foud" kledij mogen meebrengen
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

13:54:28 02/02/2009
Khad wel gezegd dat het een mooie wedstrijd zou worden he Sic...(voor de niet-wetenden Sic= trainer-speler Retie, toch wel een begrip stillekesaan)



wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

10:34:23 02/02/2009
Na winst dit weekend is het behoud meer dan zeker, we maken zelfs aansluiting met de subtop (al stijgen we na een 12 op 15 maar een puntje)... Een ideale situatie dus om leider Retie te bekampen en er een mooie wedstrijd van te maken! Zeker de moeite om nog eens tot de sporthal te komen!
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer