filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:36:55 16/11/2004
Da kan dat da op uw kalenderke staat ja... hoe kunnen wij da nu weten watter op uw kalenderke staat???

Op de site staat ook 20u30, dat wel... en int boekske van de volleybal ook...en op de site van den Antwerpsen bond ook...
Jokke
onder-tafel-drinker

aantal berichten: 63

13:36:11 16/11/2004
trainer, op mijn kalenderke staat 20.30 u, kan datte?
dapper
boozteam-member

aantal berichten: 51

20:59:47 15/11/2004
Aan allen die zaterdagavond nog niks gepland hebben.... Van harte welkom op de derby tegen Geel . Wij spelen ginder om 20.00 uur. Spectakel verzekerd
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

11:08:13 26/10/2004
idd,laten we het op een vriendelijke manier houden.Veel succes nog gewenst uit Nijlen!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

11:02:53 26/10/2004
Wimpie, ge hebt gelijk.
Het was even een reactie van mij, maar ik heb er ook bijgezegd dat ik wist dat jullie niet met jullie sterkste team hebben gespeeld...

Veel succes, en hopelijk tot nog eens
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

09:07:35 26/10/2004
soit,wij zijn gewonnen
case closed
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

07:55:28 26/10/2004
En trouwens, in Kastel komen spelen is nooit een cadeau dus das al lang geen compliment meer... da weten we al!!!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

07:54:51 26/10/2004
Kasterlee speelde ook met 2 middenaanvallers die geen basisspelers zijn, en ook bij Kasterlee is er met de hoekmannen gewisseld , en ook Kasterlee heeft zen 2 passeurs een kans gegeven, dus ge moet u nie wegsteken achter zo'n uitvluchten... Ge hebt met geluk gewonnen, en achteraf ist wel heeeeeel gemakkelijk om te zeggen dat den beker jullie niet interesseert eh??? Nog iets: als die beker jullie dan toch nie interesseert, doe er dan nie aan mee!!!! En ik denk dat het niveau in eerste provincial zeker niet gezakt is (als je ziet dan Dessel van een 1ste nationaler wint, Kasterlee van de ongeslagen leider uit 2de divisie en had moeten winnen tegen een ploeg uit 1ste div...) en dat merk je ook in de competitie waar iedereen van iedereen kan winnen of verliezen en er geen zwakke broertjes meer zijn...
Astemblink, ik heb gesproken!
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

00:20:37 26/10/2004
Mijn bericht hier was vriendelijk bedoelt en ik heb jullie zelfs een pluim gegeven ivm opmerking dat tegen een eerste provincialer spelen geen cadeau is dus zou ni weten hoe hoog ik van de toren zou geblazen hebben....Maar als jet dan toch vraagt,voor ons was die bekermatch totaal ni belangrijk,onzen eerste passeur zat op de bank,heeft ni meegedaan,onze 2 basismiddenmannen waren er ni bij,een gekwetst en de ander op de caraiben wegens beker ni interessant en beter dat missen dan competitiematch,dan nog receptieman in de midden,de libero terug in den aanval en onze drie hoekmannen die afwisselend een setje mochten rusten....met alle respect maar who cares of jullie ons nu goe vonden of niet....EEn herenthout in eerste nationale verliest met hun basis 3-1 tegen dessel,kvind da we het dan nog ni echt slecht gedaan hebben moja.... soit,trek het je niet aan,het niveau in provinciale is ok gezakt dus je zal je punten ok nog wel scoren
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

19:40:38 25/10/2004
Euch Wimpie, niet te hard van toren blazen he, ik vond jullie nu niet echt je van dat hoor. Ik weet ook wel dat jullie niet volledig waren, maar wij hebben dit weekend ook geopteerd om zoveel mogelijk zaken uit te proberen, en hadden een andere opstelling als de zaterdag.

Wat niet wil zeggen dat we het daarom minder hebben gedaan zondag (we zijn wel wat zwakker begonnen doordat nieuwe mensen wat moesten wennen, wat normaal is; jullie hebben enkel op het einde door wat geluk gewonnen). We hebben dit weekend bewezen dat we een ruime kern hebben met veel groei mogelijkheden naar de toekomst toe...

Mening van een gekwetste kapitein (die 3 setten heeft kunnen opserveren vanop de bank, en vond dat jullie buiten 2 goede aanvallers niet echt veel in petto hadden om in divisie het verschil te maken, ofwel is het niveau serieus gezakt met een aantal jaren geleden).
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

16:29:52 25/10/2004
en het grote megagrote zaalcomplex daar in Dessel
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

16:28:34 25/10/2004
idd,spijtige zaak voor jullie,maar ge kunt toch den interfederale winnen dit jaar,zie wel da ge braaf zij in vilvoorde,da was bij ons vorig jaar wa minder
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:28:28 25/10/2004
Bereidt u dan almaar voor op een warme welkom van de lokale supporters... Succes ermee, ge zult het nodig hebben...
wimpie
fristi-slurper

aantal berichten: 8

16:26:34 25/10/2004
By the way,wij staan niet te springen om tegen 1ste provincialers te spelen zenne.Meestal redelijk goede ploegen.Nu weer tegen Dessel,ni echt joepie dus.
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

16:25:07 25/10/2004
Het had idd beter niet bijna geweest... da had DE stunt vant weeknd geweest (den 2de al dan...)
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer