filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

16:59:56 18/01/2007
Heb net bericht gehad van Hans Nietvelt dat die waarschijnlijk niet kan meedoen met ons dus het zal idd krabben worden voor overal volk te hebben
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

14:13:14 18/01/2007
Ikvrees dat da nie opgelost kan worden koen! Die mannen van heren 2 zijn zelf maar mee 6 man, denk ik en die spelen dit weekend om 20.30 op verplaatsing!
Met een beetje pech zitten er forfaits aan te komen!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

11:22:55 18/01/2007
Dan zal heren 2 ook wel moeten inspringen, want dat kunnen wij als heren 3 niet alleen dragen, we zijn zelf maar met 5-6 man
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

10:56:06 18/01/2007
Wa heeft hij gedaan?
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

00:20:38 18/01/2007
Na Tom, Maarten en Rob is nu ook Stijn Boonen uitgevallen om dit weekend te spelen!!! gelukkig ist allemaal samen, dan ist misschien ook allemaal samen gedaan!! joew
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:47:21 15/12/2006
idem!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

14:56:04 13/12/2006
Gelukkige verjaardag Wannes en nu kan je wel eens een pint drinken he
grapje he
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

11:30:43 10/12/2006
Dikke proficiat jongens... in zo'n moeilijke momenten toch nog zo goed presteren.

wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

20:46:37 05/12/2006
heb al veel goede ideen gehoord van betrokken spelers in verband met volgend jaar, waar ieder beter van word... nu zo snel mogelijk de betrokken personen mobiliseren he...
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

09:24:30 05/12/2006
Ja ik kan onderstaande standpunten van Dave,Toon en Wannes enkel maar beamen.
Ik denk dat het dringend nodig is dat de kapiteins en trainers van H1,H2,H3 eens bij elkaar komen, want zo kan dat echt niet verder.

Ik denk dat er ook iets meer een positief signaal moet komen en dat het duidelijk moet zijn dat elke ploeg zijn bestaandrecht heeft (maar natuurlijk niet in het oneindige, en zeker niet als je een seizoen gaat starten met bvb maar juist 6 man) maar dat er duidelijkeheid wordt geschept dat eerste ploeg toch nog altijd eerste ploeg is.

De laatste jaren is dat allemaal niet zo duidelijk geweest, en is het voor de ploegen daaronder ook niet makkelijk om in te schatten wat de strategie van de club is in geval van problemen zoals die nu zijn bij heren 1-heren3.

wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

19:30:33 04/12/2006
Net zoals jullie vind ik dat dit snel besproken moet worden...
We kunnen alleen nog maar ons best doen in de volgende matchen he, en hopen dat er nog openbaringen gebeuren tijdens de match (bankzitters en jeugdspelers die hun kans grijpen he)
Den trainer is er alleszins mee bezig
groeten
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

14:18:45 04/12/2006
Ik had het ook al gehoord van Maarten! Dikke kak is dat! 't Klopt wat dave zegt, zullen serieus moeten bezinnen naar volgend jaar toe!
Voor ons ploeg zie ik het de komende maanden maar somber tegemoet! Ons systeem draait alleen maar als we volledig zijn met de 6 basisspelers! De Lu moet nu maar iets uit zijnen hoge hoed toveren om ons nog aan de gange te krijgen! Ben eens curieus wat het gaat worden!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

13:57:29 04/12/2006
Das inderdaad een spijtige vaststelling dat er in elke provinciale herenploeg geen overschot is qua spelers. Als er rgens iemand uitvalt (zoals nu) zitte in de problemen. Als ge ergens ne speler wegplukt komt die ploeg in de problemen. Swat, daar zal een oplossing voor gezocht moeten worden, en naar volgend seizoen toe zal alles is goed op een rijke gezet moeten worden waar we naartoe willen... Want 3 herenploegen in provinciale wordt volgend seizoen niet leefbaar denk ik, tis nu al opt randje af...
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

12:31:30 04/12/2006
Joew mannen,

Berichtje van maarten gehad... Hij heeft zijn gewrichtsbanden aan twee kanten gescheurd! Vier weken in de gips!! We missen de volgende weken en mogelijk zelfs maanden receptiespeler!! Hopelijk komt Bjorn snel terug, want ook hij is tijdelijk uit... Elke ploeg van de mannen in provinciale zit met te weinig volk momenteel (vaststelling waar misschien eens vragen bij gesteld mogen worden) dus op extra versterking moet er denk ik niet gerekend worden!!!

met vriendelijke groeten
WANNES!!!

Lieve
zuiperke

aantal berichten: 42

17:39:59 24/11/2006
Maak er te zaterdag het beste van.
Winnen zou prachtig zijn.
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer