filter

Alle ploegen Heren Dames Jongens Meisjes
Home Bestuur Ploegen Wedstrijden Documenten Livescore Sponsors Clublied Forum Foto's Tapperslijst Sporthal

Heren 1

Ploegen - Heren

Reageer
          vck-forum | Categorie Ploegen - Heren | refresh | vorige | volgende | terug
Heren 1
Lieve
zuiperke

aantal berichten: 42

11:39:36 16/12/2007
Een verslag schrijven is inderdaad niet zo makkelijk. Er kan vlug iets anders begrepen worden dan wat er bedoeld was. (daar kan ik over meespreken )
Het verslag wordt meestal geschreven op de moment dat alles nog helder en levendig in de gedachten is. Daarom kan het taalgebruik en de inhoud soms nogal heftig overkomen.

En het zijn steeds de beste stuurlui die aan wal staan.
Joke P.
fristi-slurper

aantal berichten: 6

15:36:36 14/12/2007
Ik vond het toch een heel goei verslag! Dat verklaarde veel van wat we zaterdag zagen

Goed gedaan Wannes! Trek u der nix van aan!

Joke
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

10:01:18 13/12/2007
Van mijnentwege ok ne gelukkige!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

08:41:50 13/12/2007
Ja Wannes ne gelukkige verjaardag he
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

07:39:18 13/12/2007
Gelukkige verjaardag, Wannes!
Deef Overgeef
nationaal kampioen

aantal berichten: 419

21:38:28 12/12/2007
Nu de spellings -en grammaticafouten er nog uithalen Wannes, en ge zij goe bezzig!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

18:39:17 12/12/2007
merci, en mijn excuses voor de hevige reactie!(nu ik het ze nogmaals lees op het forum)
Het is zeker te verantwoorden waarom het een fout verslag is om in de postiljon te plaatsen (snap de reactie dus wel) en hield er in de eerste plaats geen rekening mee dat het uiteindelijk in de postiljon zou komen... De ontgoocheling van het verlies en de blessure waren zeker nog aanwezig, en met 'lichte overdrijving' zou de boodschap beter overkomen (dacht ik) en wat nu wel ontkracht is natuurlijk! Waarschijnlijk tot aan den toog...
alleszins, hopelijk winnen we de rest van het seizoen elke match met goed volleybal, dan is er geen probleem



Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

17:07:51 12/12/2007
@Koen: ge hebt gelijk, maar twas puur constructief bedoeld hoor. Ik ging er van uit dat de Wannes daar wel mee om kan. Onderstaande was gewoon mijn eerste reactie bij het lezen van het verslag zonder dat ik hier de commentaar gezien had. Ik wil hier zeker niet met modder gooien.
Ik heb gewoon deze weg gekozen omdat ik de Wannes in real life nog nooit gesproken heb denk ik. Kennen mekaar enkel via hier en ik heb er niet bij stilgestaan hoeveel volk er hier meeleest.

Bij deze de groeten aan alle lezers! en voor de Wannes al ne gelukkige verjaardag morgen! misschien zien we mekaar dan toch aan den toog
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

15:00:22 12/12/2007
Ik blijf erbij da'k het een goei verslag vind! Ik vind zelfs dat niets in het verslag wijst op crisis, maar wel op het feit dat tijd is dat iedereen de hand in eigen boezem steekt! Als ge de verslagen van de voetbal in de Postiljon soms eens moest lezen... gaan er soms nog wel wat verder over, als ge daar over kunt spreken! Mij geven die als neutrale toeschouwer juist een goei beeld van de feiten! Daar dient ne gazet trouwens voor, om een mening te kunnen ventileren!
En voor diegene die schrik moesten hebben dat we in ons ploeg niet praten met elkaar zit er wel vet naast.
Ik snap ook niet goed wat voor een boodschap concurrenten hieraan zouden hebben!
Koen
provinciaal kampioen

aantal berichten: 270

14:32:18 12/12/2007
Bwa ik denk dat we nu toch weer niet moeten gaan overreageren he...

Ik begrijp beide partijen, want ik kan me levendig inleven in beide werelden, en ik vind dat iedereen dat eens wat meer moet doen ipv direct met open mond kritiek te geven... wat niet wil zeggen dat er niks mag gezegd worden.

Maar dan denk ik Jan en Hans: je kan dit dan evengoed aan persoon in kwestie vertellen ipv aan de ganse vckasterlee Internet gemeenschap, want ik zie dan verschil niet tussen dat verslag en forum buiten dat verslag in postiljon komt (als het al verschijnt -> grapje he voor ik een horde boze reacties krijg)

Ik denk dat we dringend eens moeten leren relativeren, uiteindelijk zijn we maar met een hobby bezig he. En vooral belangrijk: wie nooit een verslag maakt of initiatief neemt, kan geen fouten maken. Ik weet dat de ene al beter een verslag kan maken dan de andere, en ik heb het ook jaren gedaan, dus ik weet hoe moeilijk dat is.
Wat je ook doet je krijgt toch commentaar hoor. Als je het neutraal wil houden, vinden ze het bij de ploeg zelf maar niks...



wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

14:17:25 12/12/2007
en mag dat dan niet??? laat de concurrentie maar denken...en wat is er mis met een open communicatie is (al geef ik toe dat een verslag hier misschien niet het juiste werkmiddel is)
In sommige clubs werkt dit, in andere niet!! Ik trek mijn lessen en zal het verslag nog puur zakelijk houden en met de ploeg alles intern houden...
Ik stel voor deze discussie niet verder te voeren op het forum, want dit lijkt me zinloos... spreek mij maar gewoon aan als je echt je ding wil zeggen (en niet om simpelweg te discussieren, omte discussieren)
Zwans
E-jeugd speler

aantal berichten: 129

10:40:48 12/12/2007
Ik moet de Jan hier gelijk geven. Niet echt info waar je mee naar buiten komt en ook aan de neus van je concurrenten wenst te hangen. Geeft echt de indruk dat het grote crisis is.
Ineskheu,,
fristi-slurper

aantal berichten: 4

21:08:15 11/12/2007
wannes, was een mooi verslag!

grtzz Ines xx
Twan
E-jeugd speler

aantal berichten: 122

11:09:21 11/12/2007
Zaterdag zullen we Kapellen eens van't kaske naar de muur spelen!
wannes
afsmasher

aantal berichten: 165

21:54:48 10/12/2007
das ergens waar,
mijn excuses...
Toch is het ook een duidelijk beeld van het aanvoelen van de match... en degene die de match gezien hebben hebben in mijn ogen nu wel een idee van hoe de zaken in mekaar zitten!!
terwijl ze anders wel een fout idee kunnen hebben als ze bevoorbeeld zien hoe kwaad de coach word op bepaalde spelers en dit misschien overdreven vinden.
De interpretatie die bij deze vatbaar is, is via deze weg toch een beetje meer de wereld uit geholpen!
Dus geeft dit wel een boodschap... zeer zeker! Ik schrijf vooral voor de supporter en minder voor de neutrale lezer, die hier ongetwijfeld neutrale gevoelens bij zal hebben!
Voor de rest ga ik er niet veel discussie over voeren, ieder al het wel het zijne van denken... doel is uiteindelijk dat de sfeer en de prestaties opnieuw volgen
blz 1 / Vorige blz Volgende blz / Laatste blz

Word fan van VC Kasterlee

en ontdek als eerste
de nieuwste events en uitslagen.

Heren A
Dames A
Dames B
Dames C
Dames D
Dames E
Dames F
Jongens U13
Meisjes U11 A
Meisjes U11 B
Meisjes U11 C
Meisjes U11 D
Meisjes U13 A
Meisjes U13 B
Meisjes U13 C
Meisjes U15 A
Meisjes U15 B
Meisjes U15 C
Meisjes U17 A
Meisjes U17 B
Meisjes U9

Sporthal Duineneind

Duineneind, Kasterlee
Routeplanner
Disclaimer